• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3609 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

ضعف‌هايي كه بايد برطرف شود

مجيد نامجومطلق پيشكسوت استقلال

1-‌ متاسفانه خط دفاع آبي‌پوشان در چهار هفته اول ليگ نتوانست مقابل مهاجمان حريف عملكرد خوبي داشته باشد و ديديم كه در هر ديدار مقابل حريفان گل دريافت كرديم. اين نشان مي‌دهد كه خط دفاع استقلال هنوز به هماهنگي كامل نرسيده است. درست است كه در استقلال تغييرات زيادي به وجود آمده و نفرات جديدي به اين تيم آمده‌اند و تا رسيدن به هماهنگي بازيكنان جديد با قديمي‌ها نياز به زمان خواهد داشت، اما بازيكنان بايد بدانند كه استقلال با خيلي از تيم‌هاي ديگر ليگ برتري تفاوت‌هاي بسياري دارد. در استقلال و پرسپوليس جاي خطا و اشتباه وجود ندارد و بازيكنان بايد بدانند كه هواداران از تيم محبوب‌شان تنها پيروزي مي‌خواهند و آنها نمي‌توانند بپذيرند كه تيم‌شان نتايج قابل‌قبولي كسب نكند.
2-‌ اين ديدارها فقط براي اين است كه مربيان نقاط ضعف تيم‌شان را برطرف كرده و به هماهنگي كامل برسند و حتما نبايد در اين بازي‌هاي تداركاتي پيروز شوند. منصوريان با ديدارهاي تداركاتي كه در طول تعطيلي ليگ برگزار خواهد كرد تنها به دنبال اين است كه بتواند تيمش به هماهنگي لازم رسيده و نقاط ضعفي را كه در چهار هفته اول ليگ در تيمش وجود داشت، برطرف كند. پس دليلي ندارد كه عده‌اي از باخت آبي پوشان در ديدارهاي تداركاتي انتقاد كنند و سرمربي را زير سوال ببرند. اين خواسته سرمربي تيم ملي است كه از اين تعطيلات مي‌تواند نفرات در اختيار خود را به آمادگي كامل رسانده و بستري را فراهم كند تا تيم ملي در دو ديدار پيش روي موفق باشد.
3-‌ البته اين تعطيلي به نفع تيم‌هاي ليگ برتري‌اي بود كه از لحاظ بدني و تاكتيكي شرايط خوبي نداشتند و ۲۱ روز مي‌تواند براي اين تيم‌ها مفيد باشد. خيلي زود است كه بخواهيم عملكرد تيم‌ها را با چهار بازي ارزيابي كنيم و بگوييم كدام تيم بهتر بوده يا نه، ولي اميدوارم در ادامه ليگ شاهد بازي‌هاي پرگل و جذابي از تيم‌ها باشيم تا مردم به وجد آمده و براي ديدن بازي‌ها در ورزشگاه حضور پيدا كنند. با اينكه تيم نتيجه قابل‌قبولي در ابتداي ليگ نگرفته، اما هواداران حتي بعد از باخت نيز تيم‌شان را مورد تشويق قرار دادند و نشان دادند كه به منصوريان و بازيكنان اعتماد دارند و مي‌خواهند با حمايت از تيم‌شان باعث آرامش آنها و موفقيت‌هاي آينده تيم‌شان باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون