• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3152 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي

پايان قدرت نمايي 9 نفر از اراذل و اوباش آزاد شهر

اعتماد| 9 نفر از اراذل و اوباش شهرستان آزادشهر تهران در جريان نزاعي دسته جمعي از سوي ماموران شناسايي و دستگير شدند. متهمان داراي سوابق متعدد كيفري‌اند و جرايمي چون نزاع و ضرب و جرح، شرب خمر، نگهداري مواد مخدر، اخلال در نظم عمومي و تخريب عمدي اموال شهروندان در پرونده آنها ديده مي‌شود.
سرهنگ محمدرضا اصلاني، فرمانده انتظامي آزادشهر در تشريح روند دستگيري متهمان گفت: «به دنبال وقوع يك فقره نزاع دسته جمعي بين 9 نفر از اراذل و اوباش مشهور منطقه آزاد شهر، به سرعت تيمي از ماموران براي دستگيري آنها به محل مورد نظر اعزام شدند. » عربده كشي‌هاي بي‌امان و قدرت‌نمايي‌هاي متهمان در ميانه نزاع دسته جمعي، نخستين صحنه‌يي بود كه ماموران با رجوع به محل درگيري با آن روبه‌رو مي‌شدند؛ موضوعي كه باعث شد تا بلافاصله دستور دستگيري آنها صادر شود كه در جريان آن پنج نفر از اراذل و اوباش در حالي كه قصد فرار از دست ماموران را داشتند دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند. به گفته سرهنگ اصلاني چهار متهم ديگر نيز كه موفق به فرار از دست ماموران شده بودند، پس از شناسايي مخفيگاه در دو عمليات جداگانه در دام ماموران گرفتار شدند.
در اين عمليات، تعدادي از متهمان كه به دليل شدت جراحات وارده بر اثر نزاع دسته جمعي دچار خونريزي شده بودند نيز به مراكز درماني منتقل و ساير متهمان با تشكيل و تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون