• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3152 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي

ازدواج با هويت جعلي

قتل همسر با شليك گلوله

اعتماد| شعله‌هاي اختلاف پدر و مادر خانواده روز به روز بيشتر زبانه مي‌كشيد و آرامش‌شان را مي‌سوزاند و به هوا مي‌فرستاد. زن به تازگي با دروغي بزرگ روبه‌رو شده بود كه لحظه‌يي ذهن او را آرام نمي‌گذاشت؛ همسرش، شش سال پيش، با هويت جعلي او را فريب داده بود. در چهره مرد جوان اما نارضايتي ديده نمي‌شد؛ پس اختلافات بالا گرفت تا سرانجام اقدامي جنون‌آميز، سيماي خانواده را به خون آغشت. مرد جوان، با شليك گلوله‌يي سركش به قلب همسرش، خط بطلان بر زندگي او كشيد و حالا كودك پنج ساله خانواده مانده است و...
آذرماه امسال به دنبال تماس‌هاي متعدد مردمي با فوريت‌هاي پليسي 110 يزد، ماموران در جريان وقوع يك فقره تيراندازي در يكي از محله‌هاي اين شهر قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند. با حضور ماموران در صحنه جرم و پرس و جو از اهالي محل مشخص شد زني 35 ساله بر اثر اصابت گلوله به دست همسرش، به‌شدت دچار خونريزي شده كه به كمك عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شده است. خبر فوت زن جوان به دليل شدت جراحات كه به ماموران نيروي انتظامي اطلاع داده شد، پرونده‌يي با موضوع «قتل عمد» در پليس آگاهي يزد تشكيل شد و رسيدگي به آن در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
سرهنگ عليرضا خالقي، رييس پليس آگاهي يزد در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: با ارسال پرونده‌يي در خصوص قاتلي متواري كه منجر به قتل عمد خانمي ۳۵ ساله اهل و ساكن كرمانشاه شده بود، موضوع به صورت ويژه دردستور كار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان ميبد قرارگرفت. به گفته سرهنگ خالقي، كارآگاهان با انجام تحقيقات از فعاليت‌هاي شخصي قاتل به تدريج به او نزديك شدند و با استفاده از اقدامات پليسي مخفيگاه او را در ميبد يزد شناسايي كردند. با توجه به عدم اطمينان ماموران از حضور متهم درمحل و ميسر نبودن تحقيقات محلي، خانه مورد نظر تحت مراقبت قرارگرفت و هنگامي كه متهم قصد خروج داشت به سرعت شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.  سرهنگ خالقي انگيزه قاتل از اقدام جنون‌آميز خود را «اختلافات خانوادگي» عنوان كرد و در تشريح روند بازجويي‌ها گفت: متهم در بازجويي‌هاي خود به قتل همسرش اعتراف كرد و به ماموران گفت كه شش سال پيش در شهرستان اردكان با نام مستعار ازدواج كرده و صاحب يك فرزند پسر است. او خود را به خانواده همسرش تبعه «كرد عراقي» معرفي كرده و ساكن «ميبد» شده بود و در اين مدت در كارخانجات مختلفي كار مي‌كرد. در پرونده متهم، مجروح كردن دو نفر ديگر نيز ديده مي‌شود كه با ثبت اعترافات صريح متهم و تكميل جزييات پرونده، متهم براي انجام مراحل قانوني در اختيار مراجع قضايي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون