• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3617 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

12 طرح صنعتي با تسهيلات بانك صنعت و معدن در هفته دولت افتتاح شد

در هفته دولت امسال 12 طرح صنعتي با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشور به بهره‌برداري رسيد. برخي ازطرح‌هاي ياد شده كه موجب ايجاد اشتغال و توسعه صنعتي در نقاط مختلف كشورمان شده عبارتند از:
شركت داروسازي ثنامد درشهرك صنعتي ايوان كي گرمسار:
اين شركت با دريافت ١٧ ميليون و ٥٠٠ هزار يورو تسهيلات ارزي و ٢٣٠ ميليارد ريال تسهيلات ريالي بانك صنعت و معدن اجرا شده و براي ١٥٠ نفر اشتغال ايجاد كرده است. كارخانه داروسازي ثنامد در زميني به مساحت ١٠ هزار و ٥٠٠ هزار مترمربع و با زيربناي ١١ هزار مترمربع در سه‌طبقه احداث‌شده و شامل بخش‌هاي سالن‌هاي توليد، آزمايشگاه‌هاي تخصصي، انبارها و بخش اداري است. گفتني است از ابتداي سال جاري تاكنون ٣٠ طرح كوچك و متوسط صنعتي با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در كشورمان به بهره‌برداري رسيد و براي به بهره‌برداري رسيدن طرح‌هاي ياد شده در مجموع ٦١٧ ميليارد ريال توسط اين بانك پرداخت شده و در نتيجه براي ٦٢٢ نفر امكان اشتغال فراهم آمده است.
شركت صدف كوهي دره دم دم گلستان:
اين شركت با دريافت ٢٠ ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن براي ٥٠ نفر اشتغال ايجاد كرده است. شركت صدف كوهي دره دم دم كه در زميني به مساحت ١٠ هزار متر مربع احداث شده است پودر صدف و بلوك سبك بتني از صدف كوهي توليد مي‌كند.
فولاد كاران افق ابهر:
با افتتاح اين طرح كه از ٢٠٠ ميليارد ريال تسهيلات بانك ياد شده به بهره‌برداري رسيده در فاز اول براي ٢٠٠نفر اشتغال ايجاد مي‌شود.
محصول توليدي شركت نورد فولاد كاران ابهر انواع ميلگردA٣ و مفتول آلياژي (SWRY١١) است كه جزو مواد اوليه الكترود جوشكاري و سيم جوشكاري محسوب مي‌شوند. گفتني است كه تاكنون مفتول آلياژي از خارج از كشور وارد مي‌شده و با افتتاح اين واحد توليدي، كشورمان از ورود مفتول آلياژي بي‌نياز و سالانه حدود ٨٠ تا ٩٠ ميليون صرفه‌جويي ارزي ايجاد خواهد شد.
واحد صنعتي البرز فيلم ماندگار در استان قم:
اين شركت با دريافت ٢ ميليون و ٢٠٠ هزار يورو تسهيلات ارزي و ١٢ ميليارد ريال در زمينه توليد فيلم‌هاي پنج لايه پليمري و لفاف‌هاي بسته بندي فعاليت مي‌كند.
حمايت از طرح‌هاي كوچك و متوسط
در راستاي حمايت از صنايع كوچك و متوسط، بانك صنعت و معدن در ٥ ماهه امسال مبلغ ٥ هزار و ٨٠٠ ميليارد ريال به طرح‌هاي ياد شده در كشور، شامل طرح‌هاي ايجادي، توسعه و خريد ماشين‌آلات تسهيلات پرداخت كرد. ميزان تسهيلات پرداختي اين بانك به صنايع كوچك و متوسط در مدت مشابه سال قبل حدود ٥ هزار ميليارد ريال بوده كه اين رقم بيانگر ١٠ درصد افزايش در ميزان پرداختي تسهيلات به صنايع يادشده در اين مدت است. بانك يادشده در همين مدت مبلغ ٥ هزار و ٧٠٠ميليارد ريال را براي پرداخت به ٦٨١ طرح كوچك و متوسط صنعتي به تصويب رساند كه ارقام يادشده از نظر تعدا ١٤ درصد و از نظر ميزان تسهيلات ٣٦ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان مي‌دهد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون