• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3619 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

موفقيت سايپا در افزايش تيراژ توليد و ارتقاي كيفيت خودروها

گروه خودروسازي سايپا پس از اصلاح ساختار مالي و صرفه‌جويي در هزينه‌ها، در افزايش تيراژ توليد و ارتقاي كيفيت محصولات خودرويي، موفقيت چشمگيري داشته است.
 به گزارش سايپانيوز، مهدي جمالي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان مطلب فوق، گفت: سايپا در سال 95 در راستاي ساماندهي ساختار مالي، صرفه‌جويي در هزينه‌ها را در دستور كار قرار داد و اين در حالي است كه افزايش تيراژ توليد محصولات مختلف و ارتقاي سطح كيفيت و كاهش نمره منفي محصولات همچنان سرلوحه اصلي كار مديران، كاركنان و كارگران پرتلاش مجموعه سايپا است.
 وي افزود: اين مهم در قالب اهداف و برنامه‌هاي تعيين شده در سال جاري شامل توسعه پايدار، مديريت هزينه و ارتقاي رضايت مشتريان در حال محقق شدن است.
جمالي تصريح كرد: تلاش‌هاي كارگران، كاركنان و مديران گروه سايپا در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب مبني بر تقويت راهبرد اقتصاد مقاومتي و كمك به رشد و بالندگي توليد ملي است و همواره خود را در مقابل مردم شريف، مسوول و پاسخگو مي‌دانيم و از اين رو ارتقاي رضايتمندي مشتريان و دارندگان محصولات گروه سايپا از استراتژي‌هاي تعريف شده اين مجموعه خودروسازي است.
وي تصريح كرد: به يقين شأن و منزلت مردم شريف ايران ايجاب مي‌كند كه گروه سايپا در راستاي تقويت كيفيت و ارتقاي كيفي محصولات، چشم‌انداز و استراتژي‌هاي خود را مطابق با سليقه و خواست مردم و مشتريان تنظيم كند و از اين حيث مشتريان همواره به عنوان سرمايه اصلي گروه سايپا هستند و در برنامه‌ريزي‌هاي توليد و كيفيت، مشتريان محور اصلي فعاليت و كار و تلاش هستند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون