• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3640 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

ويژه

بهره‌برداري از طرح سيمين‌تاك با تسهيلات بانك صنعت و معدن

طرح توسعه‌اي شركت سيمين تاك با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن در شهرك صنعتي البرز واقع در بويين‌زهرا به مرحله بهره‌برداري رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، اين طرح كه از ٨٠ ميليارد ريال تسهيلات بانك صنعت و معدن استفاده كرده انواع الكل توليد مي‌كند و براي ٣٥ نفر شغل ايجاد كرده است.  گفتني است ده‌ها طرح كوچك و متوسط صنعتي در سال جاري و با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيده و موجب ايجاد اشتغال و بسط توسعه اقتصادي در مناطق مختلف و به ويژه مناطق كمتر توسعه‌يافته كشورمان شده است.


احداث توقفگاه اتوبوسراني شرق تبريز توسط شهرداري منطقه پنج در مراحل پاياني
شهرداري منطقه پنج با 10 ميليارد ريال اعتبار توقفگاه اتوبوسراني را در مسير شرق تبريز احداث كرده كه به زودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.  مهندس يعقوب هوشيار، شهردار منطقه پنج تبريز با اعلام اين مطلب گفت: براي فراهم ساختن فضايي براي تعمير و سرويس كاري اتوبوس‌هاي شركت واحد توقفگاهي در مسير شرق تبريز طراحي شده است.  وي افزود: اين پروژه يكي از نيازهاي اساسي شركت واحد اتوبوسراني بود تا در اسرع وقت به نيازهاي سيستم حمل‌و‌نقل عمومي شهر جهت تعمير، خدمات رساني كنند.  وي تصريح كرد: توقفگاه اتوبوسراني شرق تبريز با هدف تمركززدايي توقف ناوگان حمل‌و‌نقل اتوبوس‌ها در ميدان آذربايجان و همچنين رعايت پدافند غيرعامل احداث شده است.


خريد ۲۵۰ دستگاه واگن از كنسرسيوم خارجي- داخلي
 هدف‌گذاري خارج‌سازي ۳۰۰ دستگاه واگن فرسوده از شركت حمل و نقل ريلي رجا، خارج‌سازي واگن‌‌هاي با عمر ۴۰ سال ‌در سال جاري، خريد ۲۵۰دستگاه واگن نو از كنسرسيوم خارجي- داخلي در قالب مناقصه و عدم افزايش قيمت بليت قطار‌هاي رجا، اهم موضوعاتي بود كه مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجا در جمع خبرنگاران عنوان كرد.
 ‌محمد رجبي در حاشيه برنامه‌ سفر رسانه‌اي شركت رجا در مشهد مقدس، در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: سهم رجا در ايام پيك در جابه‌جايي مسافر حدود 50 درصد است.
 وي ‌‌ادامه داد: در حال حاضر 1100 دستگاه واگن شامل واگن خودروبر، واگن مسافري، واگن رستوران و واگن مولد برق در ناوگان رجا فعال است.


اصلاح 168 كيلومتر شبكه آب و فاضلاب آذربايجان
در 5 ماهه اول سال جاري بيش از 168 كيلومتر اصلاح و توسعه شبكه آب و فاضلاب در شهرهاي استان آذربايجان شرقي انجام شده است. تلاش‌هاي شبانه‌روزي كليه پرسنل شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي درتمامي بخش‌ها براي تامين و توزيع مناسب آب قابل تقدير بوده و در 5 ماهه اول سال جاري بيش از 82 كيلومتر اصلاح و توسعه آب و بيش از 86 كيلومتر توسعه شبكه فاضلاب در سطح شهرهاي استان آذربايجان شرقي اجرا و بيش از 16350 فقره كنتور خراب مشتركين تعويض شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون