• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3642 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

ويژه

اعلام برندگان جوايز جشنواره قرض‌الحسنه

با برگزاري قرعه‌كشي جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس انداز بانك ملت، برندگان خوش‌شانس اين جشنواره مشخص شدند. در اين مراسم كه با حضور اعضاي هيات نظارت بر قرعه‌كشي بانك‌ها متشكل از نمايندگان دادستاني كل كشور، بانك مركزي و حسن روستا، عضو هيات‌مديره اين بانك برگزار شد، برندگان بيش از ۸۵۱ ميليارد ريال جوايز جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز با استفاده از سيستم گوي و گردونه و رايانه تعيين شدند. حسين حيدري، معاون مديرعامل بانك ملت در امور بانكداري تجاري و شخصي در اين مراسم از قرض‌الحسنه به عنوان يك سنت نيكو و پسنديده ياد كرد و گفت: قرض‌الحسنه از جايگاه بالايي در بانكداري اسلامي برخوردار است و قرض‌دهنده، از اجر معنوي و اخروي برخوردار خواهد شد.
وي با اشاره به اين نكته كه در اين دوره از جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس انداز بانك ملت، بيش از سه ميليون نفر واجد شرايط شركت در قرعه‌كشي شناخته شدند، تاكيد كرد: اين قرعه‌كشي نخستين قرعه‌كشي در سطح بانك‌هاي بزرگ كشور است كه از بين هر ۶ نفر يك نفر برنده مي‌شود.


گامي ديگر در حمايت از صنايع كوچك و متوسط
 شركت توليد ژلاتين كپسول ايران با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيد و محصول خود را روانه بازار كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن طرح ياد شده كه از طرح‌هاي توسعه‌اي بانك صنعت و معدن محسوب مي‌شود با دريافت تسهيلاتي بالغ بر 50 ميليارد ريال از اين بانك براي 15 نفر اشتغال ايجاد كرده است. اين شركت كه در شهرستان شهريار استان تهران قرار دارد پوكه ژلاتيني انواع كپسول دارويي توليد مي‌كند. گفتني است از ابتداي سال جاري طرح‌هاي زيادي با تامين مالي بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشورمان به اجرا درآمده و به بهره‌برداري رسيده‌اند.


 بانك گردشگري؛ رتبه پنجم سريع‌ترين رشد دارايي‌ها
 بانك گردشگري از لحاظ سريع‌ترين رشد دارايي‌ها با 63 درصد تغيير در بين موسسات مالي اسلامي جهان در مقام پنجم قرار گرفته‌ است. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، بر اساس آخرين رتبه‌بندي موسسات مالي اسلامي در جهان، بانك گردشگري با ۶۳ درصد تغيير در حجم دارايي‌ها، در ميان ساير موسسات مالي اسلامي جهان در مقام پنجم و در بين بانك‌هاي ايراني در رده دوم قرار گرفته است. اين گزارش حاكي است، از مجموع 360 موسسه مالي اسلامي در ۴۰ كشور جهان، ۲۴۹ موسسه به طور كامل خدمات اسلامي ارايه مي‌دهند و ۱۱۱ بانك تجاري با داشتن باجه‌هاي اسلامي به عرضه خدمات منطبق بر شريعت مي‌پردازند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون