• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3654 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

تغييرات چند توماني طلا و ارز

گروه اقتصادي | در نخستين روز از هفته جاري و همزمان با نخستين روز از دومين ماه پاييز قيمت طلا و ارز كمي جابه‌جا شدند به‌طوري كه نخستين روز آبان‌ماه، قيمت سكه بهارآزادي و سكه امامي با افزايش همراه شده است. اگرچه تا اين لحظه قيمت نيم‌سكه و سكه گرمي، ثابت و قيمت ربع‌سكه و هرگرم طلاي 18 عيار با كاهش نسبت به پنجشنبه گذشته گزارش شده است.
بر اساس اين گزارش قيمت سكه بهارآزادي، سكه امامي به ترتيب با افزايش 2000 و 1000 توماني خود معادل يك ميليون و 92 هزار تومان و يك ميليون و 95 هزار و 400 تومان گزارش شده‌اند. اين در حالي است كه در اين لحظه از بازار هر گرم طلاي 18 عيار با قيمت 110 هزار و 12 تومان به فروش مي‌رسد كه نسبت به پنجشنبه گذشته 69 تومان كاهش يافته است. همچنين در پايان خريد و فروش‌هاي ديروز ارزش ربع‌سكه هزار تومان كاسته شده و معادل 290 هزار تومان قيمت دارد.  اگرچه تا اين لحظه قيمت نيم‌سكه و سكه گرمي نسبت به پنجشنبه گذشته تغيير نكرده است. در همين حال در بازار ديروز، نرخ دلار امريكا معادل سه هزار و 594 تومان گزارش شده كه نسبت به روز پنجشنبه دو تومان افزايش يافته است. اين در حالي است كه قيمت يورو اروپا، پوند انگليس و ليرتركيه به ترتيب با 31، شش و پنج تومان كاهش اعلام شده است.
همچنين دلار كانادا و دلار استراليا نسبت به روز گذشته به ترتيب 32 و پنج تومان ارزان‌تر معامله مي‌شوند. فرانك سوييس هم كه در اين لحظه با قيمت سه هزار و 646 تومان به فروش مي‌رسد، 12 تومان كاهش قيمت را پشت سر گذاشته است. كرون سوئد، كرون دانمارك و كرون نروژ هم در لحظه تنظيم گزارش با سه تومان كاهش قيمت معامله مي‌شوند. يوان چين و رينگيت مالزي نيز روندي نزولي را در پيش گرفته‌اند و ساير ارزها با همان قيمت‌هاي قبلي به فروش مي‌رسند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون