• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3654 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

ويژه

بازديد عسكري از واحد‌هاي صنعتي يزد
عضو هيات‌مديره بانك صنعت و معدن به همراهي هياتي از مديران اين بانك براي بررسي مشكلات واحدهاي صنعتي يزد به اين استان سفر و از تعدادي واحد توليدي و صنعتي ديدن كرد. حسين عسكري و مديران بانك صنعت و معدن در جريان اين بازديدها جلساتي با مديران شركت‌هاي يزد برگزار كردند. شركت يزدباف، پروژه فولاد ايساتيس، پروژه تصفيه فاضلاب مهريز و شركت گرانول ميبد از طرح‌هاي مورد بازديد مديران بانك صنعت و معدن بود.

ديدار مدير فرانسوي با افخمي
نيكولاس دوفور، مديركل بانك دولتي سرمايه‌گذاري كشور فرانسه با حضور در بانك صنعت و معدن با علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل اين بانك ديدار و گفت‌وگو كرد. علاوه بر ديدار ياد شده رييس بخش اقتصادي سفارت فرانسه در ايران، ماتيو بروشون و رايزن بازرگاني سفارت فرانسه و رومن كراوال در جلسه‌اي كه در اين بانك برگزار شد تمايل جدي خود را براي همكاري با بانك صنعت و معدن اعلام و پيشنهاد كردند كه براي شروع همكاري‌هاي في مابين، خط اعتباري ميان مدت در حدود يكصد ميليون يورو براي تامين مالي طرح‌هاي بخش صنايع كوچك و متوسط به بانك صنعت و معدن اختصاص دهند.

تقدير از تلاش ‌هاي ‌محيط‌زيستي فولاد مباركه
در هفدهمين مراسم بنياد جهاني انرژي كه در تاريخ 27 مهر در شهر وين و با حضور مقامات رسمي كشور اتريش، رييس بنياد جهاني انرژي و سفير ايران در اتريش برگزار شد، طي مراسمي از شركت‌هاي برتر فعال و شاخص در حوزه محيط زيست و انرژي تقدير شد كه در اين ميان شركت فولاد مباركه اصفهان به عنوان يكي از 5 شركت برتر مورد ارزيابي قرار گرفته و حايز رتبه شد.

اينترنتي، رمز همراه بگيريد
 امكان دريافت رمز همراه بانك، از طريق سامانه بانكداري اينترنتي بانك ملت فراهم شد.  اين بانك با هدف ارتقاي كيفيت خدمات بانكي، افزايش سطح رضايت مشتريان و كاهش مراجعه حضوري به شعب، امكان دريافت رمز همراه بانك را از طريق سامانه بانكداري اينترنتي فراهم كرد. مشترياني كه پيش از اين با مراجعه حضوري به شعب، رمز همراه بانك خود را دريافت كرده‌اند مي‌توانند در صورت فراموشي رمز از اين روش استفاده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون