• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3668 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

با حضور معاون اول رييس‌جمهور و وزراي صنعت، ‌معدن، تجارت و كار، رفاه و تامين اجتماعي صورت گرفت

افتتاح بزرگ‌ترين كارخانه توليد ريل ملي خاورميانه در ذوب‌آهن اصفهان

بزرگ‌ترين كارخانه ريل خاورميانه و 4 پروژه مهم توليدي و زيست محيطي مهم ديگر در ذوب‌آهن اصفهان با حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهور، وزير صنعت، معدن و تجارت، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمعي از ديگر مسوولان كشور، استان اصفهان و شهرستان لنجان و مديران و معاونين شركت پنجشنبه 13 آبان ماه به بهره‌برداري رسيد.
توليد ريل، نماد خود باوري در صنعت كشور
 اسحاق جهانگيري معاون اول رييس‌جمهور گفت: كاركنان و مديران ذوب‌آهن اصفهان با همت و تلاش خود با وجود مشكلات بسيار در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل با توليد ريل، خود‌باوري در عرصه صنعت كشور را جلوه‌گر ساختند. وي افزود: با تلاش كارگران و مهندسين متخصص كشور كه در اين مجموعه حضور دارند كارهاي بزرگي انجام شده است كه تقارن آن با روز 13 آبان كه نماد مبارزه با استكبار جهاني است، نشانگر اين است كه امروز مقابله با استكبار در عرصه صنعت و اقتصاد صورت مي‌گيرد.
 معاون اول رييس‌جمهور تصريح كرد: عمده چالش‌هاي ما با توجه به كلام مقام معظم رهبري و تاكيد رييس‌جمهور در حوزه اقتصاد است و لذا برنامه‌ريزي در اين حوزه و تلاش در جهت اقتصاد مقاومتي در دستور كار دولت قرار دارد و همگي بايد در اين زمينه همت كنيم. اسحاق جهانگيري افزود: در منطقه رقباي بسياري داريم كه بايد به لحاظ اقتصادي از آنها برتر باشيم. ايران ظرفيت بسياري در بخش معادن، انرژي، ‌نيروي انساني و... دارد و تنها با كليد مديريت مي‌توان از اين سرمايه‌ها بهره بيشتري برد.
وي با اشاره به 6 سالي كه به عنوان استاندار در اصفهان فعاليت كرده است تصريح كرد: كشور ما و به ويژه شهر اصفهان به لحاظ برخورداري از نيروهاي توانمند و مديران برجسته، شرايط خوبي دارد و با بهره‌گيري از اين توانمندي‌ها و استفاده از ظرفيت علمي و دانشگاهي مي‌توان بر تمام مشكلات و محدويت‌ها فايق آمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون