• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3678 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

جمله‌هاي طلايي

عليرضا فغاني

داور بين‌المللي فوتبال

از عليرضا فغاني، داور بين‌المللي فوتبال ايران دو روز پيش  به عنوان بهترين داور آسيا تجليل شد. آخرين افتخار اين داور كه به همراه كمك‌هايش به مالزي رفته بود، قضاوت در فينال المپيك ريو بين تيم‌هاي آلمان و برزيل بود. فغاني بعد از اين مراسم با سايت AFC صحبت كرد. گزيده‌اي از حرف‌هاي او را بخوانيد:
  من در خانواده‌اي به دنيا آمدم كه برادرم و برادر همسرم هر دو داور بودند. همچنين پدرم و پدر همسرم در ليگ ايران از داوران حرفه‌اي بودند. آنها تاثير بزرگي روي من گذاشتند و من ساعت‌ها به تماشا و يادگيري از آنها گذراندم. از زماني كه ۱۶ سال داشتم، هميشه مي‌دانستم كه مرا داور صدا مي‌زنند.
  رضا سخندان و محمدرضا منصوري همراهان خوبي هستند و ما گروه ويژه‌اي را تشكيل داده بوديم. به عنوان يك داور وسط شما نياز داريد از همه جزييات آگاه باشيد و كمك‌هايم اين مسير را برايم راحت‌تر كرده بودند.
  اين جايزه ويژه را به همه داوران در آسيا تقديم مي‌كنم. در برنامه‌ها و سمينارهاي AFC همه ما با هم حضور داشتيم، تلاش كرديم رشد كرديم. بهترين وقت‌هاي‌مان را با هم گذرانديم و به اوج رسيديم. پشت اين جايزه يك تيم وجود دارد كه موفقيت بدون حضور هيچ كدام از آنها به دست نمي‌آمد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون