• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3682 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

حسين طيبي نخستين گلزن ايراني در جام باشگاه‌هاي اروپا

مي‌خواهم قهرمان اروپا شوم

در هياهوي اتفاقات مربوط به ليگ برتر فوتبال و گلي كه سردار آزمون براي روستف در مقابل بايرن‌مونيخ به ثمر رساند، ‌يك اتفاق مهم ديگر در ورزش و فوتسال ايران رخ داد كه كمتر مورد توجه رسانه‌ها و اهالي ورزش قرار گرفت. حسين طيبي ملي‌پوش ايراني باشگاه فوتسال غيرت قزاقستان توانست در دومين بازي اين تيم در جام باشگاه‌هاي اروپا مقابل فينيكس كوزوو كه با نتيجه‌ شش بر صفر به پايان رسيد آخرين گل تيمش را به ثمر برساند. البته گل سوم غيرت قزاقستان هم روي پاس گل طيبي به ثمر رسيد. نكته مهم اما اين است كه طيبي نخستين بازيكن ايراني و آسيايي است كه توانسته در جام باشگاه‌هاي فوتسال اروپا موفق به گلزني شود و بدون ترديد اين يك موفقيت بزرگ براي او به حساب مي‌آيد. چرا كه او عضو تيمي هم شده كه در حال حاضر مدافع عنوان قهرماني اروپاست و يكي از مدعيان اصلي كسب عنوان قهرماني در فصل جديد جام باشگاه‌هاي اروپا به حساب مي‌آيد.
طيبي بعد از اين اتفاق درباره حضورش در غيرت قزاقستان و گلزني در بازي‌هاي اروپايي گفت: «طبيعتا بازي در جام باشگاه‌هاي اروپا براي هر بازيكني خوشحال‌كننده است و يك افتخار به حساب مي‌آيد. من به عنوان نماينده فوتسال ايران در اين جام شركت مي‌كنم و اين موضوع قطعا حس بسيار خوبي دارد. راستش را بخواهيد خودم خيلي لذت مي‌برم و خوشحالم كه در جام باشگاه‌هاي اروپا هستم و به عنوان نخستين بازيكن ايراني در اين جام بازي مي‌كنم. خدا را شكر مي‌كنم كه نخستين گلم را هم در جام باشگاه‌هاي اروپا به ثمر رساندم. خوشحالم كه نخستين بازيكن ايراني هستم كه در جام باشگاه‌هاي اروپا گلزني كرده‌ام. همچنين خوشحالم كه اسم يك ايراني در جام باشگاه‌هاي اروپا حضور دارد و گلزني هم كرده است.»
غيرت قزاقستان يكي از آماده‌ترين تيم‌هاي حال حاضر باشگاهي در فوتسال جهان به حساب مي‌آيد و طيبي براي حضور موفق دراين تيم كار بسيار سختي هم پيش رو دارد. او درباره شرايط خودش در غيرت قزاقستان هم مي‌گويد: «غيرت قهرمان اروپاست و مديران اين باشگاه عاشق فوتسال هستند. از نظر امكانات و سخت‌افزار و نرم‌افزار و هر چيزي كه فكرش را بكنيد آنها بهترين‌ها را در اختيار دارند و به تمام معنا حرفه‌اي هستند. عملكرد تيم ملي در جام جهاني هم باعث شد كه مذاكراتي را با آنها داشته باشم و در نهايت همه‌چيز دست به دست هم داد تا من با اين باشگاه قرارداد ببندم. من مي‌توانم بگويم كه بهترين بازيكنان جهان در اين تيم حضور دارند و به عنوان بازيكن بايد تلاش بسيار زيادي داشته باشي تا بتواني خودت را به كادر فني ثابت كني. اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه من چهار ماه ديرتر از ساير بايكنان به تيم اضافه شدم و تيم در حال تمرين كردن بود. من انگيزه زياد و اهداف مهمي دارم. يكي از آنها قهرماني با غيرت در اروپا است. به همين دليل سخت تلاش خواهم كرد. شايد حتي اين موضوع براي‌تان جالب باشد كه بدانيد براي همين بازي وقتي فهرست چهارده‌ نفره تيم را خواندند دو بازيكن برزيلي ما خط خوردند و به سكو رفتند. رقابت بين بازيكنان در تيم خيلي زياد است. من سعي كرده‌ام در اين مدت خودم را به بقيه نفرات برسانم كه مي‌توانم براي تيم در اروپا بازي كنم.»طيبي در پايان درباره گلزني خودش و سردار آزمون به عنوان دو ايراني در مسابقات اروپايي هم گفت: «از همين‌جا به سردار آزمون عزيز به خاطر گل زيبايي كه به بايرن مونيخ زد، تبريك مي‌گويم. ماشاءالله روند رو به رشدي را طي مي‌كند و براي او آرزوي موفقيت دارم. خدا را شكر هر دوي ما در يك مقطع در جام باشگاه‌هاي اروپايي فوتبال و فوتسال گل زديم. از اين بابت خوشحالم كه سردار آزمون طوري پيشرفت مي‌كند كه حتي بازيكنان «غيرت» در مورد سردار آزمون از من مي‌پرسند. اين موضوع برايم خيلي خوشحال‌كننده است. اميدوارم روند خوب خود را ادامه دهد و بهترين‌ها برايش اتفاق بيفتد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون