• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3682 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

خبر كوتاه

شكايت دپارتمان داوري فوتسال از ناظم‌الشريعه

پس از اظهارات محمد ناظم‌الشريعه مبني بر زير خط فقر بودن داوري ديدار تيم‌هاي گيتي‌پسند و حفاري اهواز، دپارتمان داوري به خاطر اين صحبت‌ها از سرمربي تيم ملي به كميته انضباطي شكايت كرد. منوچهر نظري، مسوول چيدمان داوري فوتسال كشورمان با اعلام اين خبرگفت:  اين شكايت به اين معني نيست كه ما با ناظم‌الشريعه دشمن هستيم بلكه به عنوان گله، يك خط‌نوشته به كميته انضباطي داديم، چون از ناظم‌الشريعه انتظار چنين صحبت‌هايي نداشتيم.


رضاييان اين‌بار فيكس مي‌شود!

نبود اميد عاليشاه در بازي پرسپوليس و پيكان، باعث شده بود احتمال حضور رامين رضاييان در تركيب اصلي سرخپوشان به سوژه داغ رسانه‌ها تبديل شود. سوژه‌اي كه البته، به واقعيت تبديل نشد و رضاييان باز هم روي نيمكت نشست. با اين وجود، يك اتفاق ويژه در اين بازي شانس بازي كردن رضاييان در تركيب سرخپوشان را بيشتر كرد. محمد انصاري، مدافع مياني سرخپوشان مقابل پيكان اخراج شد و نمي‌تواند مقابل ماشين‌سازي به ميدان برود. برانكو در دقايقي كه انصاري در زمين نبود، ماهيني را به پست مدافع مياني برد و به رضاييان در پست مدافع راست بازي داد. اتفاقي كه شايد، در بازي بعد با ماشين‌سازي هم تكرار شود. گولچ و پليانسكي، تنها مدافعين مياني ذخيره پرسپوليس در اين فصل بودند. اولي مدت‌هاست در تمرين شركت نمي‌كند و دومي هم به خاطر مصدوميت، از خانه، بازي‌هاي تيمش را مي‌بيند. به همين خاطر، تنها راه برانكو در بازي با ماشين‌سازي بازي دادن به رضاييان و بردن ماهيني به پست مدافع مياني خواهد بود. اتفاقي كه ماه‌ها، رضاييان منتظر آن بوده است.


نخستين واكنش عراقي‌ها به راي دادگاه عالي ورزش

دادگاه عالي ورزش سرانجام حكم نهايي خود را درباره دعواي فوتبالي بين عراق و عربستان اعلام كرد. براساس حكم دادگاه عالي ورزش، عربستان مشكلي براي ميزباني از عراق ندارد و ديدار برگشت دو تيم در انتخابي جام جهاني 2018 روسيه بايد در خاك عربستان برگزار شود اين درحالي است كه فيفا پيش از اين تاكيد كرده بود كه بايد اين ديدار در زمين بي‌طرف برگزار شود. فدراسيون فوتبال عراق پيش از اين ايران را به عنوان ميزبان خود در انتخابي جام جهاني 2018 روسيه انتخاب كرد اما فدراسيون فوتبال عربستان تاكيد كرد كه به هيچ‌وجه حاضر نيست كه در خاك ايران به ميدان برود و همين باعث شد تا عراق مالزي را به عنوان ميزبان خود انتخاب كند. فدراسيون فوتبال عراق به حكم دادگاه داوري ورزشي واكنش نشان داد. عبدالخالق مسعود در واكنش به اين حكم گفت: اين يك ظلم آشكار است. اما احمد عيد رييس فدراسيون فوتبال عربستان از اين حكم دادگاه داوري ورزشي خوشحال است و آن را يك پيروزي بزرگ دانست. او در گفت‌وگو با DPA گفت: بسيار خوشحال هستم. توانستيم به آنچه عادلانه است دست پيدا كنيم. اطمينان داشتيم كه در نهايت كاس چنين حكمي را صادر خواهد كرد چرا كه مشكلي براي ميزباني نداشتيم و بايد اين ديدار در خاك ما برگزار مي‌شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون