• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3683 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

انتشار رماني تازه از جوجو مويز در ايران

رماني تازه از «جوجو مويز» نويسنده و روزنامه‌نگار انگليسي با عنوان «دختري كه رهايش كردي» با ترجمه كتايون اسماعيلي از سوي نشر ميلكان منتشر شد.
اين رمان مويز كه نامزد دريافت عنوان كتاب سال از سوي روزنامه انگليسي ديلي ميل شده است، روايتي است عاشقانه از زندگي دختر جواني كه براي رسيدن به معناي واقعي عشق تا مرز از جان گذشتگي مي‌رود. مويز در اين رمان با بهره‌گيري از خاطرات و حوادث دوران جنگ جهاني دوم حال و هواي خاصي به خواننده داده و فضاسازي بسيار زيبايي را صورت مي‌دهد و به گونه‌اي زيبا و نوآورانه داستان خود را به صورت موازي در دو زمان متفاوت با بازه زماني ۱۰۰ ساله روايت مي‌كند.
كتاب «دختري كه رهايش كردي» داستاني درباره دو زن با برخي ويژگي‌هاي مشابه است كه يكي از آنها به نام سوفي در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازي‌ها محافظت كند و ديگري به نام ليو كه در لندن زندگي مي‌كند. شوهر ليو قبل از فوت به او يك تابلو نقاشي هديه مي‌دهد كه نمايي از يك زن است و مربوط به يك قرن قبل است و در جريان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است.
مويز كه در يكسال اخير در زمره نويسندگان پرفروش ايران به شمار مي‌رفته است در تابستان امسال توانست عنوان پرمخاطب‌ترين نويسنده غير ايراني را در قالب طرح تابستانه كتاب به دست بياورد. نشر ميلكان اين رمان را در ۴۷۲ صفحه با قيمت ۲۹ هزار تومان منتشر شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون