• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

مجيد انصاري در دانشگاه علم و صنعت:

دولت، آهنگ مبارزه با فساد را به صدا درآورد

گروه سياسي| مجيد انصاري، معاون حقوقي رييس‌جمهوري اما در دانشگاه علم و صنعت ترجيح داد تا بيشتر گزارشي از اين روزهاي دولت به دانشجويان بدهد و در همين راستا گفت: دولت، آهنگ مبارزه با فساد را در كشور به صدا درآورد ولي ريشه كن شدن اين مساله، فرصت زيادي را مي‌طلبد. به گزارش ايرنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات مجيد انصاري در دانشگاه علم و صنعت به شرح زير است:
  دولت تدبير و اميد آنچه در حوزه كاري دولت مربوط به آزادي سياسي بوده را به خوبي انجام داده و اقدامات جدي در اين زمينه داشته است.
  بالاخره دولت توانست آرزوي چند ده ساله و شعار رييس‌جمهوري را كه تورم تك رقمي بود را محقق كند كه اكنون تورم ما زير هشت درصد است.
  اين دولت با همه سختي‌ها و آثار به جامانده از تحریم‌ها، 750 هزار فرصت شغلي را ايجاد كرده است.
  مساله برجام يعني بازكردن زنجيرهايي كه با ظلم بر دست و پاهاي كشور بسته بودند و دولت، كشور را در آستانه يك رويارويي خطرناك تحويل گرفت.
  با اين توافق توانستند تحريم‌هايي كه گفته مي‌شد كاغذپاره‌اي بيش نيست و به زندگي همه پيچيده بود را لغو كنند.
  لغو يا پاره كردن برجام چيزي نيست كه امريكا آن را انجام دهد، البته در برابر تصويب قانون ضدبشري و داماتوي آنها ما اقدامات جدي را انجام داده‌ايم و ما مقابله خواهيم كرد و دولت اين را در دستور كار خود قرار داده است.
  عده‌اي در داخل كشور به حدي خوشحال شدند كه قانون داماتو در كشور اجرا شده است كه كم مانده بود به دونالد ترامپ رييس‌جمهوري جديد امريكا تبريك بگويند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون