• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

ضرغامي در دانشگاه شريف:

برنامه‌اي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري ندارم

گروه سياسي| رييس اسبق رسانه ملي هم گفت: تا اين لحظه نه قصدي و نه برنامه‌اي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري ندارم. به گزارش مهر، جمله‌هاي كليدي اظهارات سيدعزت‌الله ضرغامي در دانشگاه صنعتي شريف به شرح زير است:
  حضور من در فضاي مجازي را به حساب هر چيزي مي‌خواهيد، بگذاريد اما كاري كه من مي‌كنم اين است كه به عنوان يك فعال فضاي مجازي هم تاثيرگذاري داشته باشم و ديدگاه‌هاي خود را منتشر كنم و هم قواعد فضاي مجازي را بشناسم.
  راجع به انتخابات رياست‌جمهوري نيز ۱۰ سال است كه من يك حرف واحد را تكرار مي‌كنم و باز هم همان را مي‌گويم كه تا اين لحظه نه قصدي دارم و نه برنامه‌اي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري دارم و نه فكري كرده‌ام.
  گاهي اوقات هم كه دوستان نكته‌اي را مطرح مي‌كنند و جلسه‌اي مي‌گذارند، من شركت نمي‌كنم؛ آنچه مهم است اينكه گفتمان انقلاب اسلامي را در همه انتخابات‌ها مطرح كنيم.
  نگاه من اين است كه آنچه اين روزها درباره برجام اتفاق مي‌افتد، يك ظرفيت بالقوه براي تقويت وحدت ملي و دشمن‌شناسي فراهم كرده است.
  اگر خودمان را مي‌كشتيم و صدها كتاب و سخنراني ارايه مي‌داديم، نمي‌توانستيم به اين اندازه دشمني آنها را اثبات كنيم. البته بايد مراقب باشيم كه نهضت «ديدي گفتم» راه نيندازيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون