• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

حسن عباسي در دانشگاه تهران:

از امروز با رياست‌جمهوري و قوه‌قضاييه مقابله مي‌كنم

گروه سياسي| حسن عباسي هم در دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران حملات بسيار تندي را روانه دولت و قوه قضاييه كرد. وي گفت: تاخيرم به خاطر آن بود كه آقاي رييس‌جمهور دو تا شكايت از من كرده است. آقاي رييس‌جمهور خيلي اشتعال‌زايي كرده است. معاونت حقوقي ايجاد كرده كه هر روز از مطالب من حرفي پيدا مي‌كنند و از من شكايت مي‌كنند. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات حسن عباسي به شرح زير است:
  آقاي رييس‌جمهور افتضاح مذاكراتت در آمده است، اين امريكا، اين كدخدا، رييس‌جمهور را وادار كرد تا امروز در دانشگاه بيايد و بگويد امريكا كاره‌اي نيست. اين افتخاري براي جوانان انقلاب اسلامي است كه او را به خط اول برگردانده‌اند. اين افتخار شما است كه رييس‌جمهور به شعار مرگ بر امريكا بازگشت.
  ما افتخار مي‌كنيم دولت بي‌ادب ليبرال را به جايي رسانيديم كه ديگر كسي امروز نگويد امريكا قابل قبول است. امروز به اين امر رسيده‌اند كه امريكا با تمديد داماتو غيرقابل اعتماد است و امروز امريكا خنجري از پشت به اين دولت ليبرال زد كه قبلا به دولت خاتمي زده بود.
  آقاي دادستان سكوت رسانه‌اي ما از امروز شكسته شد. حالا من با اسناد و مداركم با دو قوه نهاد رياست‌جمهوري و قوه‌قضاييه مقابله مي‌كنم. تا امشب تمامي شكايت‌هاي دستگاه قضايي در دو سه سال اخير توسط نهاد رياست‌جمهوري، وزارت دفاع ، دانشگاه‌آزاد و... را كه ناشي از جواب نداشتن‌شان است، منتشر مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون