• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3697 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

برنامه ليگ و تيم ملي را نمي‌دانم كه درباره‌اش حرف بزنم

برانكو: شايد بعد از فينال جام‌ باشگاه‌هاي جهان به رونالدو پيشنهاد بدهيم!

برانكو ايوانكوويچ پس از ديدار دوستانه تيم‌هاي پرسپوليس و شهرداري ورامين كه منجر به پيروزي ۴ بر صفر تيمش شد درباره شكست تيمش مقابل ذوب‌آهن در ليگ برتر گفت: « مدت‌هاي زيادي بود كه شكست نخورده بوديم اما بالاخره بايد اين اتفاق رخ مي‌داد. در اين بازي به هيچ‌وجه مستحق شكست نبوديم چرا كه بهتر از حريف بازي كرديم اما به ذوب‌آهن تبريك مي‌گويم آنها تيم خوبي هستند. هر بردي يك درس جديد است اما با اين حال بهتر از ذوب آهن بوديم. فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است و تمام زيبايي‌هاي آن به همين است. فكر مي‌كنم هواداران فرصت ديدن يك بازي زيبا را داشتند. ذوب‌آهن فقط در يك نيمه موقعيت ايجاد كرد. ما موقعيت‌هاي بسيار زيادي داشتيم و از اين شكست درس مي‌گيريم.»برانكو درباره اين مساله كه چرا پرسپوليس در بازي‌هايش برنامه جديدي ندارد و فضا به بازيكنان ديگر داده نمي‌شود، گفت: «هميشه بهترين‌ها بازي مي‌كنند. ما روي نيمكت بازيكنان خوبي مثل عليپور و نوراللهي داريم. هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. من نمي‌دانم مشكل شما كجاست. آنها به خاطر اين هميشه در تركيب هستند كه بهتر از بقيه بازي مي‌كنند. من مي‌دانم كه ذوب آهن در دو بازي اخيرش هيچ بازيكني را تغيير نداده يا تراكتور كه فقط گودرزي را به جاي آقايي استفاده كرد كه آن هم به خاطر مصدوميت آقايي بود. فلسفه من اين است كه تيم بايد استاندارد شود. من قبول دارم كه بقيه مربيان و مفسران فلسفه خودشان را دارند و به آنها احترام مي‌گذارم.او با تاييد اين موضوع كه در هيات‌مديره پرسپوليس صحبت‌هايي براي بازي دوستانه اين تيم با تيم‌هاي مطرح اروپايي در تعطيلات نيم فصل انجام شده است، تاكيد كرد: «ما چون نمي‌دانيم ادامه ليگ چه تاريخي است، درباره اين موضوع نمي‌توانيم تصميم قطعي بگيريم. من امروز شنيدم كه تيم ملي به اردو مي‌رود ولي هنوز گزارش رسمي آن از طريق باشگاه به من نرسيده است. ما قرار است حدود ۲۰ روز تعطيلي داشته باشيم كه الان ۱۴ روز شده است. ما بايد ۱۰ ژانويه دوباره كار خودمان را شروع كنيم ولي تيم‌هاي اروپايي بعد از كريسمس اردوهاي خود را شروع مي‌كنند. در تيم‌هاي خارجي دوستان زيادي دارم كه مي‌توانند براي انجام بازي‌هاي دوستانه به پرسپوليس كمك كنند اما هنوز برنامه ليگ را به من اعلام نكرده‌اند و نمي‌توانيم هيچ برنامه‌ريزي‌ای انجام دهيم.»
سرمربي پرسپوليس درباره مشكلات گلزني تيمش در بازي‌هاي گذشته و بي‌دقتي مهدي طارمي در زدن ضربات پاياني تاكيد كرد: «اين موضوع مشكل ما است و اطلاع داريم كه گل‌هاي كمي را به ثمر رسانده‌ايم اما ما در هر بازي موقعيت‌هاي بسياري را خلق مي‌كنيم و نمي‌توانيم از آنها استفاده كنيم.»
برانكو درباره اظهارات علي پروين مبني بر اينكه رسانه‌ها نبايد مهدي طارمي را با ساسان انصاري مقايسه كنند تا فشار از روي مهاجم پرسپوليس برداشته شود، گفت: «بازيكن تمرين مي‌كند تا تمركزش را حفظ كند. طارمي را امروز با انصاري مقايسه مي‌كنند و يك روز بعد انصاري را با مهدي ترابي. بازيكناني كه در پرسپوليس و باشگاه‌هاي بزرگ هستند بايد آمادگي هر شرايطي را داشته باشند. بازيكناني كه در پرسپوليس، استقلال، تراكتورسازي يا سپاهان به ميدان مي‌روند، بايد آمادگي مقابله با روزهاي سخت را هم به دست بياورند. رسانه‌ها در هر حال مقايسه خود را انجام مي‌دهند. يك روز از بازيكني تعريف مي‌كنند و روز ديگر او را به باد انتقاد مي‌گيرند.»
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه در صورت تداخل مسابقه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با برنامه‌هاي تيم ملي آيا بازيكنانش را در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهد، يادآور شد: «من هنوز هيچ چيز را نمي‌دانم كه بخواهم درباره آن اظهارنظر كنم. نه از برنامه‌ريزي تيم ملي اطلاع دارم و نه از برنامه‌ريزي ليگ برتر. تا جايي كه مي‌دانم برنامه تيم ملي با ما تداخل ندارد و از برنامه ليگ هم كاملا باخبر نيستم. با اين وجود برنامه ليگ قهرمانان آسيا تنظيم شده و مي‌دانيم در چه زمان‌هايي بايد به ميدان برويم.»برانكو در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا پول ترانسفر محمد انصاري مي‌توانست قسمتي از مشكلات باشگاه را حل كند يا نه، گفت: «من نمي‌دانم شرايط مالي پيشنهاد انصاري چگونه بوده است. من درك مي‌كنم چون فرصتي بود كه انصاري پول دربياورد ولي اين مساله به باشگاه برمي‌گردد. من به اين بازيكن نياز دارم ولي اگر باشگاه تصميم راهبردي در اين مساله داشته باشد با انتقال او موافقت مي‌كنيم.»سرمربي تيم پرسپوليس از ارايه ليست بازيكنان درخواستي‌اش به باشگاه خبر داد و در پايان گفت: «براي مشكل گلزني تيم‌مان در حال حاضر فينال جام جهاني باشگاه‌ها برگزار مي‌شود و احتمال دارد پس از اتمام اين ديدار به رونالدو پيشنهاد دهيم! در مورد مساله سروش رفيعي هم اين را بايد بگويم كه من در مورد بازيكنان صحبت نمي‌كنم و اين مساله‌اي است بين باشگاه‌ها و تا قطعي نشود درباره آن نمي‌شود صحبت كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون