• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3697 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

مي توانستيم در مجارستان حداقل يك طلا بگيريم

انتخاب سرمربي كشتي آزاد جوانان به درازا كشيده

مجيد خدايي عضو شوراي فني كشتي آزاد

مسابقات جهاني مجارستان تنها در دو وزن و براي نخستين‌بار در سال المپيك برگزار شد. به اعتقاد من حساسيت مسابقات جهاني را كه در هشت وزن برگزار مي‌شود، نداشت و كيفيت آن نيز پايين‌تر از مسابقات جهاني بود. بعد از المپيك تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها با نفراتي حضور پيدا كردند كه خيلي عنوان‌دار نبودند. بنابراين اين دوره از مسابقات فرصت بسيار خوبي بود تا دو نماينده ايران به خصوص احسان پور به طلا دست پيدا كنند.
كادر فني كار بسيار سختي براي جهاني سال آينده دارد، چرا كه پس از المپيك همه تيم‌ها تغييرات زيادي را خواهند داشت تا بتوانند با نفرات جوان براي المپيك 2020 برنامه‌ريزي كند، و بسياري از اين نفرات براي ما ناشناخته خواهند بود. اميدوارم كه كادرفني با تلاش بيشتر كسب نتايج درخشان در جهاني سال آينده را تضمين كند تا از قافله عقب نمانيم.
انتخاب سرمربي تيم‌ ‌ملي جوانان به درازا كشيده شده است و اين موضوع مي‌تواند به اين تيم لطمه وارد كند. ما در جام شاهد به اين نتيجه‌ رسيديم كه جوانان ما نيز به مانند بزرگسالان كار سختي پيش‌رو دارند و بايد هر چه‌ زودتر تكليف اين تيم مشخص شود. اميدوارم آقاي تركان هر چه‌ سريع‌تر گزينه خود را به شوراي فني ارايه كند.
خوشبختانه كشتي ايران روز به روز جايگاه خود را در مجامع بين‌المللي توسعه داده و اين يك موفقيت براي ورزش ايران محسوب مي‌شود. اميدوارم كه در بحث فني و مدال آوري نيز از كشورهاي صاحب نام جا نمانيم و بتوانيم متناسب با جايگاه كشتي ايران عمل كنيم.
فدراسيون كشتي طي چند سال گذشته به يكسري از جوانان كشتي‌گير خيلي بيشتر از توانايي‌شان بها داده و به مسابقات مختلف اعزام كرده و براي آنها سرمايه و وقت زيادي را به هدر داده است. در حالي كه اين نفرات با عملكرد خود نشان دادند خيلي با استعداد نيستند و هيچ پيشرفتي نداشتند. بايد فضا براي حضور ديگر كشتي‌گيران جوان و سرمايه‌گذاري روي آنها مهيا شود. به نظر من بايد مقداري روي شناسايي استعدادها تمركز بيشتري داشته باشيم تا شاهد ظهور چهره‌هاي جديد و سرمايه‌گذاري بر روي استعدادهاي واقعي باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون