• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3697 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

خبر كوتاه

انصاري سه گل كمتر از پرسپوليس زده

هنوز قرمزها حسرت از دست دادن ساسان انصاري را مي‌خورند چراكه اين بازيكن پس از جدايي از اين تيم، در فولاد خوش درخشيد و در حال حاضر بهترين گلزن ليگ برتر است. او در 7 بازي گذشته فولاد گل زده است. ساسان اگر همينطور پيش برود احتمالا از كل تيم پرسپوليس بيشتر گل مي‌زند و حسرت قرمزها را دو چندان مي‌كند. انصاري در 10 مسابقه‌اي كه براي فولاد به ميدان رفته، 12 گل زده است اين در حالي است كه كل تيم پرسپوليس در 14 هفته ليگ تنها 15 گل به ثمر رسانده است! انصاري اگر كمي بجنبد مي‌تواند در مجموع بيشتر از همه بازيكنان پرسپوليس گل بزند.

 

الهلال- پرسپوليس 3 اسفند در عمان

مديران باشگاه الهلال عربستان مسقط، پايتخت عمان را به عنوان محل بازي برگشت برابر پرسپوليس در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا انتخاب كردند. اين باشگاه عربستاني پس از ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال اين كشور خواهان هماهنگي اين نهاد با همتاي عماني خود جهت موافقت با ميزباني الهلال شده است.
 يك روزنامه عربستاني نوشت: «تيم الهلال عربستان پيش از برگزاري بازي برگشت ليگ قهرمانان آسيا در عمان راهي امارات خواهد شد تا اردو و دو ديدار تداركاتي برگزار كند. ابوظبي به عنوان شهر برپايي اردوي حريف پرسپوليس تعيين شده است». ديدار رفت تيم‌هاي پرسپوليس و الهلال عربستان سوم اسفندماه سال جاري به ميزباني سرخپوشان در زمين بي‌طرف برگزار خواهد شد و بازي برگشت نيز با توجه به انتخاب عربستاني‌ها در عمان انجام مي‌شود.


انصاري‌فرد در يك قدمي آ.ا.ك

كريم انصاري‌فرد كه مورد توجه چند تيم درجه يك يوناني قرار گرفته است به دنبال حضور در تيم جديد خود براي شروع فصل جديد است. در اين بين تيم‌هايي همچون پائوك، پاناتيناكوس و المپياكوس و آ.ا.ك از جمله تيم‌هايي هستند كه در روزهاي گذشته تمايل به جذب انصاري‌فرد داشته‌اند. در اين بين به نظر مي‌رسد كه سران آ. ا. ك تاكيد بيشتري به جذب مهاجم ايراني دارند. در روزهاي گذشته سران باشگاه پانيونيوس و آ. ا. ك با هم جلسه‌اي داشته‌اند و در آن مسوولان تيم فعلي انصاري‌فرد عنوان كرده‌اند كه با يك شرط حاضر هستند مهاجم ايراني خود را بفروشند، آن هم اين است كه تيم جديد 400 هزار يورو بند آزادسازي قرارداد را به باشگاه پانيونيوس پرداخت كند. در صورتي كه انصاري فرد در ژانويه از پانيونيوس جدا شود مبلغي به عنوان بند آزادسازي به باشگاه يوناني مي‌رسد و اين همان چيزي است كه سران پانيونيوس به دنبال آن هستند اما در صورتي كه كريم انصاري فرد تا پايان قراردادش كه تا تابستان اعتبار دارد در اين تيم بماند ديگر هيچ پولي نصيب پانيونيوس نخواهد شد و انصاري فرد در تابستان به عنوان بازيكن آزاد مي‌تواند به تيم جديدي نقل‌ مكان كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون