• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3699 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

ويژه

فرصت‌هاي همكاري با پژو براي قطعه‌سازان داخلي
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: در قرارداد با شركت پژو دستيابي به ساخت داخل ۴۰ درصد در پايان سال اول و ۷۰ درصد تا پايان سال چهارم هدفگذاري شده كه ما بر اجراي دقيق مفاد قرارداد پافشاري كرده و يك قدم از موضع خود كوتاه نخواهيم آمد. هاشم يكه‌زارع در ديدار رييس و اعضاي انجمن قطعه‌سازان ضمن تاكيد بر افزايش كيفيت محصول قطعه‌سازان، اظهار كرد: بايد در مواجهه با مسائل نگاهي راهبردي داشته باشيم تا در زمان بروز هرگونه بحران دچار تزلزل نشويم. وي با بيان انحصاري نبودن خودرو با توجه به توليد محصول در كلاس‌هاي قيمتي مختلف، گفت: البته افزايش قيمت، مسير مناسبي براي برون رفت از مشكلات تامين و توليد در قطعه‌سازي نيست و بايد با آينده‌نگري، براي حفظ شرايط و توازن فعلي، مسيرهاي ديگري را درنظر داشته باشيم.

«حركت» جشنواره هنري شد
گروه صنعتي ايران خودرو فراخوان جشنواره هنري خود با عنوان «حركت» را در سه حوزه عكس، كاريكاتور و طراحي پوستر منتشر كرد. به گزارش ايكوپرس، با اعلام فراخوان جشنواره هنري حركت، هنرمندان سه حوزه عكس، كاريكاتور و طراحان پوستر مي‌توانند آثار خود را براي حضور در اين جشنواره ارسال كنند. هموطنان و هنرمندان كشور براي حضور در اين جشنواره از زمان اعلام فراخوان تا 10 بهمن 95 فرصت دارند كه آثار خود را به سايت artikco.ir ارسال كنند. همچنين اطلاعات بيشتر در مورد اين جشنواره و جوايز آن نيز از طريق همين سايت يا دبيرخانه دايمي آن در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. زمان برگزاري نمايشگاه آثار جشنواره 24 و 25 بهمن و همزمان با همايش بين‌المللي صنعت خودرو در سالن همايش‌هاي برج ميلاد خواهد بود. علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگيرند.

بانك صنعت و معدن ممتازدر حمايت صنعتي
علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: اين بانك علاوه بر تامين مالي طرح‌هاي بزرگ و زيربنايي صنعتي در زمينه تامين مالي طرح‌هاي كوچك و متوسط صنعتي و حل مشكلات مالي واحدهاي توليدي در قالب طرح رونق توليد از رتبه ممتاز در ميان بانك‌هاي كشور برخوردار است. وي كه در جريان سفر يك روزه خود به قم با استاندار اين استان سخن مي‌گفت، افزود: بانك صنعت و معدن پس از اجرايي شدن برجام نخستين بانكي بود كه توانست نسبت به گشايش ال – سي خارجي اقدام كرده و از اين طريق يك ركورد تاريخي برجا بگذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون