• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3700 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

ويژه

بومي‌سازي تكنولوژي بازسازي شبكه فاضلاب اصفهان

مديرعامل شركت آبفا استان اصفهان در مراسم تكريم و معارفه مديريت دفتر حسابرسي و نظارت مالي، مديريت امور مالي و ذي‌حسابي، مديريت امور بهره‌برداري از تاسيسات فاضلاب و رييس گروه مطالعات طرح‌هاي فاضلاب كه با حضور معاونين، مديران و كاركنان برگزار شد به موفقيت‌هاي اخير شركت كه براي سومين سال متوالي در ارزيابي مديران ارشد وزارت نيرو و نيز براي دومين سال پياپي كسب دو رتبه برتر در نوزدهمين جشنواره شهيد رجايي دستگاه‌هاي اجرايي استان در ارزيابي عملكرد سال 94 در بخش شاخص‌هاي عمومي و مجموع شاخص‌هاي عمومي و تخصصي اشاره كرد و گفت: ويژگي‌هايي همانند تلاش، همدلي، وحدت، تعهد و پرهيز از حاشيه فعالان صنعت آب و فاضلاب در استان اصفهان منجر شد كه شركت آب و فاضلاب در سال‌هاي اخير به موفقيت‌هايي در زمينه‌هاي مختلف دست يابد كه انتظار مي‌رود با تلاش دوچندان از سوي كاركنان آبفا اين دستاوردهاي مهم همچنان ادامه يابد و به نوعي تثبيت شود.


تكريم ارباب‌رجوع با پاسخگويي به 16 هزار تماس
رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي گفت: طي 9 ماهه نخست سال 95، بيش از 16هزار تماس مشتركان در مركز ارتباطات مردمي اين شركت ثبت و پيگيري شده است. محمد ايماني‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد، هدف از تاسيس اين مركز را تكريم ارباب‌رجوع در راستاي لزوم پاسخگويي دستگاه‌هاي خدماتي به مردم عنوان كرد و افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 16هزار تماس با سامانه تلفني «37074» برقرار شده است.  وي تصريح كرد: رفع نياز و پاسخگويي به سوالات مشتركان گاز طبيعي استان يكي از اولويت‌هايي است كه تمامي مسوولان و مديران گاز خراسان رضوي بر آن تاكيد ويژه‌اي داشته و بر اين باوريم كه پل ‌ارتباطي مردم و مسوولان باید روشن و شفاف باشد.


آغاز درسگفتارهاي موسسه مطالعات «پرسش»
درسگفتارهاي زمستان 1395 موسسه مطالعات سياسي- اقتصادي «پرسش» از روز شنبه 4 دي ماه با درسگفتاري از احمد توكلي با عنوان «فساد سياسي و آثار آن در اقتصاد، سياست و فرهنگ» آغاز می‌شود. نيز كمال اطهاري دوره جديد درسگفتارهاي خود در اين موسسه را با عنوان «علم اقتصاد چيست؟» از روز يكشنبه 5 دي ماه ساعت 30/17 آغاز خواهد کرد. دكتر فرشاد مومني هم از روز سه‌شنبه 7 دي ماه ساعت 30/17 درسگفتار خود در موسسه پرسش را با عنوان «چالش‌ها و چشم‌اندازهاي توسعه ايران در پرتو انقلاب دانايي» را آغاز خواهد كرد.


سه نشان برتر شركت آتيه دماوند، از گروه بانك صنعت
 شركت گروه سرمايه‌گذاري آتيه دماوند از گروه شركت‌هاي بانك صنعت و معدن به نشان زرين پربازده‌ترين و سودآورترين شركت سرمايه‌گذاري، استاندارد و جايزه بين‌المللي (BCS-Investment)، معتبرترين و برترين شركت سرمايه‌گذاري از سوي كشور آلمان و نشان عالي شايستگي و برترين مديريت در توسعه ملي و اشتغالزايي دست يافت. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن نشان‌هاي ياد شده در سومين اجلاس مشترك كيفيت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازي كه توسط وزارت راه و شهرسازي و با حضور مقامات نهاد رياست‌جمهوري، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و تعداد كثيري از متخصصين و مديران بخش خصوصي و تعاوني برگزار شد به اين شركت اعطا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون