• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3700 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

استانداري خراسان هيچ گونه همكاري براي ميزباني جام تختي نداشته است

تهران و دو استان ديگر براي ميزباني مد نظر هستند

حميد بني تميم نايب‌رييس فدراسيون كشتي

رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي، جام تختي در سه رشته آزاد، فرنگي و پهلواني روزهاي 29 دي و اول بهمن ماه برگزار مي‌شود. با وجود ديدار خادم رييس فدراسيون با رشيديان استاندار خراسان رضوي و مذاكرات خوب صورت گرفته، اما متاسفانه پس از آن مسوولان استانداري خراسان هيچ گونه همكاري براي ميزباني جام تختي نداشته‌اند براي همين ما تهران و دو استان ديگر را هم براي ميزباني مد نظر داريم.
جام بين‌المللي تختي، معتبرترين تورنمنت ورزشي كشور است و يكي از برترين مسابقات بين‌المللي امروز كشتي دنياست و نمي‌توان آن را با يك مسابقه معمولي همطراز دانست و تاكنون در كنار همكاري وزارت ورزش و جوانان، تنها شهرداري مشهد قول‌هايي مبني بر كمك براي برگزاري مسابقات داده‌اند كه اميدوارم اين موضوع با همكاري شوراي شهر مشهد محقق شود.
ما مطمئنيم كه برگزاري اين مسابقات در مشهد خواست مردم عزيز خراسان است و متناسب با شأن پايتخت فرهنگي جهان اسلام، اما همت مسوولان استاني را هم مي‌طلبد. به هر تقدير ما در كنار مشهد، دو استان ديگر و همچنين تهران را نيز براي ميزباني جام بين‌المللي تختي داريم و هدف از اعطاي ميزباني اين تورنمنت معتبر به شهر مشهد، احترام به مردم پهلوان دوست خراسان، توسعه كشتي در اين استان و همكاري در زمينه پايتخت مركز فرهنگي جهان اسلام در مشهد در سال 2017 ميلادي بود و اميدوارم با همكاري تمامي عوامل و با توجه به علاقه‌مندي مردم مشهد اين ميزباني محقق شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون