• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3700 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

دليريان: نسل يكه‌تازي در كشتي فرنگي را برخواهيم انداخت

محمددليريان، سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي درباره احتمال غيبت برخي فرنگي‌كاران در مرحله اول انتخابي تيم ملي گفت: الان بهترين موقع براي اجراي فرآيند است و به هيچ عنوان اجازه نخواهيم داد كشتي‌گيري از طريقي غير از فرآيند به تيم ملي برسد و پاي آن ايستاده‌ايم.
شايد برخي كشتي‌گيران فكر كنند چون در حال حاضر نفرات شاخص وزن آنها حضور ندارند مي‌توانند يكه‌تازي كنند، اما اجازه يكه‌تازي به هيچ كشتي‌گيري را نخواهيم داد و نسل اين كار را برخواهيم انداخت تا براي همه جا بيفتد كه بايد از كانال انتخابي عبور كنند.
اين فكر را از ذهن‌شان دور كنند كه مي‌توانند با دور زدن قانون به تيم ملي برسند. با قدرت پاي فرآيند ايستاده‌ايم و از اين كار جلوگيري خواهيم كرد. به نفع كشتي است كه همه‌چيز قانوني طي شود و اينكه عده‌‌اي را استثنا كنيم درست نيست.
شايد برخي كشتي‌گيران مدعي شوند كه آسيب‌ديده هستند، اما آسيب‌ديدگي آنها بايد توسط كميسيون پزشكي تاييد شود، البته برخي از همين آقايان وقتي بحث پول و مباحث مالي مطرح مي‌شود سالم هستند و مشكلي ندارند. اگر هم فكر مي‌كنند اگر آنها نباشند جايگزيني نخواهند داشت بايد بدانند كه اختلاف تمام نفرات در تمام اوزان نزديك است و اگر آنها نيايند جايگزين زياد خواهند داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون