• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

در دو تصادف جاده‌اي در تهران رقم خورد

يك كشته و 5 مجروح

125 | تصادفات جاده‌اي 48 ساعت گذشته در بزرگراه‌هاي پايتخت، يك كشته و 5 مصدوم برجاي گذاشت و آتش‌نشانان را براي امدادرساني به محل كشاند.
در نخستين حادثه، صبح ديروز، تصادف شديد دو دستگاه وانت نيسان و وانت مزدا در بزرگراه آزادگان، مرگ راننده مزدا را در پي داشت. در اين تصادف وانت مزدا به‌شدت با قسمت عقب نيسان پارك شده در حاشيه تندروي بزرگراه آزادگان برخورد كرده بود.
دومين حادثه جاده‌اي به بعد از ظهر يكشنبه برمي‌گردد كه در آن، تصادف و واژگوني يك دستگاه تانكر حامل نفت و يك دستگاه خودروي سواري در جاده آبعلي، 5 مجروح برجاي گذاشت. بعد از ظهر يكشنبه، در پي تماس رانندگان عبوري با سامانه 125، به سرعت آتش نشانان ايستگاه 26 همراه تانكر آب و جرثقيل به محل حادثه در جاده قديم آبعلي اعزام شدند.
به گفته امير مهدياني، مدير منطقه سه عمليات آتش‌نشاني تهران، يك دستگاه تانكر حامل مقدار بسيار زيادي نفت و يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 با چهار سرنشين با يكديگر تصادف كرده بودند كه بر اثر آن، خودروي تريلي در حاشيه جاده واژگون شده و مقدار زيادي نفت از آن خارج شده بود.
او با بيان اينكه خودروي سواري نيز در حاشيه جاده واژگون شده و سرنشينان آن با كمك رانندگان خودروهاي عبوري از خودرو خارج شده بودند، افزود: آتش‌نشانان پس از قرار دادن علائم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه، جلوگيري از رفت و آمد شهروندان، خاك پاشي قسمت‌هاي آغشته به نفت و قطع جريان برق هر دو خودرو، با استفاده از جرثقيل آتش نشاني اتاقك خودروي تانكر را ثابت نگه داشته و راننده تانكر كه مردي 31 ساله بود را با استفاده از تجهيزات مخصوص از اتاقك متلاشي شده خارج كردند و براي ادامه درمان، تحويل اورژانس دادند. همچنين چهار سرنشين مصدوم خودروي سواري نيز به ماموران اورژانس تحويل داده شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون