• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

خبر

پيرمرد با ضربه جسم سخت كشته شد
قتل كتابفروش خيابان صوراسرافيل

اعتماد| كتابفروش شصت‌وچهار ساله‌اي كه در خيابان صور اسرافيل مغازه داشت، با ضربه‌هاي جسم سخت به سرش به قتل رسيد. در ساعت 12 ظهر روز يكشنبه اهالي خيابان صوراسرافيل خبر قتل مرد 64 ساله‌اي را در خيابان فردوسي به ماموران پليس اعلام كردند. به اين ترتيب تيمي از ماموران كلانتري 148 انقلاب اسلامي به محل حادثه اعزام شدند. همچنين بازپرس امور جنايي تهران نيز همراه با گروه تشخيص هويت اداره آگاهي و پزشكي قانوني به صحنه قتل رفتند. بررسي‌هاي ابتدايي نشان مي‌داد كه مقتول بر اثر ضربه جسمي آهني و سخت به قتل رسيده است. در ادامه تحقيقات، كارآگاهان سراغ دختر مقتول رفتند و او در اظهاراتش به ماموران گفت: «سال‌ها پيش پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه با پدرم در اين ساختمان (محل وقوع قتل) زندگي مي‌كردم، حدود ساعت 12 به منزل پدرم رفتم اما هر چه در زدم او در را باز نكرد. به همين دليل وارد خانه و با جسد پدرم مواجه شدم.» پس از اين اظهارات، جسد مقتول براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات براي شناسايي و بازداشت عامل اين قتل توسط ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران ادامه دارد.


حمله به 70 خانه ويلايي كرج با اسلحه پلاستيكي

 ركنا| سركرده يك باند 12 نفره سرقت از اماكن خصوصي در نظرآباد به 70 مورد سرقت اعتراف كرد. در پي وقوع چندين فقره سرقت به عنف از اماكن خصوصي در شهرستان نظرآباد تيمي از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شهرستان نظرآباد شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند. ماموران با بررسي صحنه‌هاي سرقت و جمع‌آوري سرنخ‌هاي موجود متهم اين پرونده را شناسايي و دستگير كردند. در بازجويي‌هاي به عمل آمده، متهم اين باند به 70 فقره سرقت با همدستي 12 نفر ديگر اعتراف كرد كه با اقدامات اطلاعاتي ماموران تمامي متهمان در چند عمليات جداگانه دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان البرز گفت: متهم‌ها در بازجويي‌هاي ماموران به 70 فقره سرقت در شهرستان‌هاي نظرآباد، طالقان، دماوند، فيروزكوه، چالوس و ساير شهرستان‌هاي ديگر اعتراف كردند كه تاكنون در حدود 30 فقره از آنها بازسازي صحنه شدند و همين طور مالباختگان مربوط به آنها نيز شناسايي شدند. سردار بخشعلي كامراني‌صالح افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقداري اموال مسروقه از جمله تعدادي تخته‌فرش، چندين دستگاه تلويزيون، كولر، ترانس و همين طور دو عدد سلاح پلاستيكي مدل كلت كمري جهت ايجاد رعب و وحشت مالباختگان كشف شد. تاكنون بيش از 30 شاكي شناسايي و متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده به همراه اموال مكشوفه به مراجعه قضايي معرفي شدند.


دستگيري زورگيران مسافركش
    پليس|  اعضاي باند 3 نفره زورگيران مسافركش در شهرستان قدس دستگير شدند. چندي پيش شهروندان شهرستان قدس، پليس را در جريان زورگيري‌هاي اين گروه مسافركش نما قرار دادند و تيمي از ماموران كلانتري11 براي دستگيري عاملان اين سرقت‌ها وارد عمل شدند. ماموران براي دستگيري زورگيرها سراغ شاكيان آنها رفتند. به اين ترتيب مشخص شد 4 جوان در نقش مسافركش نما اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌كنند. بعد از آنكه يكي از متهم‌هاي سابقه‌دار شناسايي شد، ماموران توانستند از طريق او بقيه اعضا را نيز شناسايي و دستگير كنند. سرهنگ شاهپور فلاحي، فرمانده انتظامي شهرستان قدس گفت: متهمان پس از اعتراف به 17 زورگيري در اختيار مقام قضايي قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون