• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

نوجوان 16 ساله هندزفري در گوش زير قطار جان باخت

ركنا: برخورد با قطار، نوجوان اسلامشهري را به كام مرگ فرستاد. سرپرست اورژانس اسلامشهر گفت: مهدي علي‌پور نوجوان 16 ساله اسلامشهري در حالي كه در كنار ريل خط آهن ايستاده بود با ميله‌هاي جلوي قطار عبوري برخورد و به درون زيرگذر عابر پياده سقوط كرد. وي افزود: اين نوجوان بر اثر سقوط به زيرگذر دچار ضربه مغزي شد كه بلافاصله به بيمارستان امام رضا اسلامشهر منتقل شد. سيد سجاد حيدري گفت: متاسفانه مصدوم پس از رسيدن به بيمارستان، به علت شدت جراحات و خونريزي مغزي، درگذشت. شاهدان عيني اين حادثه مي‌گويند اين نوجوان به علت استفاده از دستگاه هندزفري و گوش كردن آهنگ، متوجه صداي بوق قطار نشده است.

 

دستگيري شرور مسلح  در قلعه گنج كرمان

ايرنا| فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج گفت: شروري كه چندي قبل در اين شهرستان اقدام به تيراندازي به سمت مردم و ايجاد ناامني كرده بود، دستگير شد. به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري پليس سرهنگ علي پرنگ افزود: ماموران انتظامي به دنبال اقدامات فردي كه در مردادماه سال جاري به سمت مردم تيراندازي كرده و موجب ايجاد خسارت و رعب و وحشت اهالي محل شده بود، موضوع را براي دستگيري متهم در دستور كار قرار دادند.   او گفت: ماموران پاسگاه سرخ قلعه گنج با انجام اقدامات فني و پليسي در يك عمليات توانستند عامل شرارت و تيراندازي را در اين شهرستان شناسايي و پس از هماهنگي قضايي در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير كنند.  وي با بيان اينكه از متهم يك قبضه سلاح كلاش كشف شد، ادامه داد: اين متهم داراي سوابق كيفري، شرارت، ايجاد ناامني، رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنيت عمومي شهروندان در شهرستان قلعه گنج بود.


زوج عباس آبادي در آتش‌سوزي خانه‌شان سوختند

باشگاه خبرنگاران| زن و شوهر ساكن خانه‌اي در روستاي عباس آباد به علت آتش‌سوزي جان باختند. اين حادثه در شامگاه يكشنبه 12 دي ماه اتفاق افتاد و اهالي روستا ماجرا را خيلي زود به تيم‌هاي امدادي و پليس در محل آتش‌سوزي خبر دادند و آنها در صحنه حاضر شدند. آتش‌نشانان پس از خاموش كردن آتش با جسد اكبر 58 ساله و زن 35 ساله‌اش كه به خاطر شدت سوختگي به كام مرگ فرو رفته بودند روبه‌رو شدند. جسد سوخته 2 قرباني آتش‌سوزي به پزشكي قانوني منتقل شدند و تحقيقات فني كارشناسان براي بررسي علت اين آتش‌سوزي مرگبار ادامه دارد.


اخاذي ۲۰۰ ميليوني در همدان براي انتشار اطلاعات شخصي

فارس| سارقي كه اطلاعات شخصي فردي را از گوشي‌اش سرقت كرد و براي انتشار ندادن آن از صاحب اطلاعات 200 ميليون ريال خواسته بود دستگير شد. در پي شكايت يكي از شهروندان همداني مبني بر تهديد و اخاذي در شبكه اجتماعي شناسايي عامل يا عاملان مزاحمت در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت. در تحقيقات اوليه مشخص شد حافظه جانبي رايانه‌اي (فلش مموري) شاكي كه حاوي عكس‌هاي خصوصي و محرمانه او بوده به سرقت رفته كه فرد سارق با شاكي تماس و مبلغ 200ميليون ريال وجه نقد را در ازاي پس دادن فلش درخواست كرده و با تهديد به پخش تصاوير در شبكه اجتماعي شاكي را تحت فشار قرار داده است. رييس پليس فتا همدان گفت: اين متهم بعد از دستگيري به اداره پليس منتقل شد و در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد. متهم كه شاگرد مغازه شاكي بود، ابتدا سعي در كتمان حقيقت داشت اما با ارايه مستندات علمي لب به اعتراف گشود و به سرقت، تهديد و اخاذي اعتراف كرد. او افزود به دليل داشتن اختلاف حساب با شاكي براي وصول طلب خود اقدام به اين كار كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون