• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

در چهار سال آينده در هر وزن چهار كشتي‌گير خوب خواهيم داشت

مي‌خواستم استعفا دهم

علي اشكاني سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي

همگي دوستان در شوراي فني، براي من قابل احترام هستند؛ اما آن دو نفري كه سعي مي‌كنند خود را به عنوان سخنگوي شورا معرفي كنند بايد صبورتر باشند. مردم اين مسائل را مي‌بينند و وقتي مشاهده مي‌كنند چگونه صحبت‌هاي برخي از اعضاي اين شورا در عرض چند روز ۱۸۰ درجه تغيير مي‌كند دلسرد مي‌شوند. اين دلسردي و نااميدي به تيم نيز تزريق مي‌شود. به اعتقاد من اين صحبت‌ها به هيچ‌وجه شايسته و بجا نبود و مي‌شد خيلي بهتر از اينها حرف زد. من امتحانم را پس داده‌ام و مردم هم همه‌چيز را مي‌دانند. بهتر است من و تيم را با اين صحبت‌ها و اين واژه‌ها وارد حاشيه نكنند. با اين ادبيات به روحيه تيم من ضربه مي‌زنند.
من فقط از خدا مي‌ترسم و هيچ ترسي از ديگران ندارم. وقتي با تمام وجودم كار مي‌كنم و به دنبال موفقيت هستم ديگر نيازي نيست از موقعيتم هراس داشته باشم.
اگر اينجا هستم با خرد جمعي و تصميم شوراي فني بوده و همان‌طور كه قول داده بودند زمان و فرصت كافي را در اختيارم قرار دهند تا بتوانم برنامه‌هايم را پياده كنم. با اين اولتيماتوم دادن‌ها، من متضرر نمي‌شوم، اما ممكن است جوانان تيم‌ ‌ملي تحت تاثير قرار گيرند و به تيم ملي لطمه برسد. بهتر است با حضور در تمرينات اگر ايرادي مي‌بينند به عنوان يك پيشكسوت ايراداتم را بگويند. نه اينكه بخواهند مسائلي را در رسانه‌ها مطرح و به تيم انرژي منفي تزريق كنند. به خاطر اين صحبت‌ها به حدي ناراحت شدم كه حاضر بودم خودم را فدا كنم و استعفا دهم تا به جايگاه والاي سرمربيگري تيم ملي آسيبي نرسد.
قول مي‌دهم كه در چهار سال آينده در هر وزن چهار كشتي‌گير خوب داشته باشيم كه انتخاب هركدام از آنها براي هر مربي سخت و دشوار باشد. ما با برگزاري سه اردو بيابانگرد و قادريان را به آمادگي ۷۰ درصدي رسانديم و اصلا بحث آمادگي و نحوه تمرينات در باخت آنها در جهاني مطرح نبود. دلايل باخت، نداشتن روحيه و مهم‌تر از آن اعزام نشدن به تورنمنت بين‌المللي بود. با تركيبي جوان و بدون هيچ واهمه‌اي در جام تختي شركت مي‌كنيم چرا كه معتقدم اين رقابت‌ها فرصت خوبي است كه بايد جوانان ميدان ببينند.
نمي‌توانيم خيلي راحت كشتي‌گيري مانند علياري كه بارها دين خود را ادا كرده كنار بگذاريم. او كشتي‌گير اخلاق مداري است و در حال‌ رايزني هستيم تا اعضاي شورا به او ارفاق دهند تا بتواند در تيم‌ ‌ملي حاضر شود اما فكر نمي‌كنم كه علياري در جام تختي و جام جهاني كشتي بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون