• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3713 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

فدراسيون بايد پاسخگو باشد

حشمت مهاجراني سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال

1- هر تيمي كه به امارات مي‌آيد من به ديدنش مي‌روم. چه تيم المپيك، چه پرسپوليس، چه جوانان و چه اكنون كه تيم ملي بزرگسالان آمده است. وظيفه خودم مي‌دانستم كه براي خوشامدگويي به اردوي آنها بروم و با كي‌روش و پيرواني سلام وعليكي داشته باشم. در شرايط كنوني امكان نداشت تيم قدرتمندي را براي بازي دوستانه با ايران پيدا كنند. ملي‌پوشان هم بعد از چند روز تمرين نياز داشتند كه يك بازي انجام دهند تا بازيكنان در بوته آزمايش قرار گيرند. برگزاري اين مسابقه از هيچي بهتر بود.
2-  منتقدين نظري دارند درباره اينكه اين بازي در شأن فوتبال ايران نيست. حرف شان درست است اما واقعيت اين است كه بايد ببينيم چاره چيست. بايد بازيكنان ملي‌پوش بعد از انجام تمرينات كه انجام دادند يك بازي برگزار مي‌كردند؛ ضمن اينكه چند ملي‌پوش ايراني هم به تهران برگشته بودند. به هر حال انجام شدن اين بازي كه دوستانه هم بود از انجام نشدنش بهتر بود.
3- با كي‌روش فقط سلام و عليك داشتم و به او خوشامد گفتم. به خودم اجازه نمي‌دهم كه در كار برانكو يا كي‌روش دخالت كنم. اگر از من بخواهند اين مشكل را حل كنم بحثش جداست اما واقعيت اين است كه تيم ملي با برنامه فدراسيون و هزينه فدراسيون فوتبال ايران به امارات آمده است. خود فدراسيون مكاتبات و مقدمات سفر تيم ملي به امارات را فراهم كرده بنابراين در اين مورد نه من مي‌توانم پاسخگو باشم نه شما رسانه‌ها و نه برانكو. خود فدراسيون بايد در اين مورد پاسخگو باشد زيرا اين اردو طبق برنامه‌ريزي فدراسيون بوده است.
4- سلطاني‌فر از خانواده ورزش است. او مي‌تواند براي حل اختلاف كي‌روش و برانكو پيشقدم شود تا اين مسائل ديگر در فوتبال ما ديده نشود. هر دو مربي اثرگذار هستند و هر دو مربي هم حافظ منافع تيم‌شان هستند. اختلاف سليقه‌اي پيش آمده كه وزير ورزش مي‌تواند براي حل آن پيشقدم شود اما فدراسيون هم بايد اين مساله را حل و فصل كند. من خودم درون مساله نيستم و نمي‌توانم در اين مورد قضاوت كنم اما آنچه مسلم است اينكه خود فدراسيون در مورد برگزاري اين اردو توضيح دهد. توپ اكنون در زمين من، رسانه‌ها يا اشخاص ديگر نيست. اين اختلاف بايد حل و فصل شود. اختلاف بين تيم ملي و پرسپوليس به ضرر فوتبال ما است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون