• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3713 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

خبر كوتاه

حمايت فيفا از جام جهاني ۲۰2۲ و رد ادعاي حزب كارگران
فيفا امروز ادعاي حزب كارگر درباره شرايط كارگران در جام جهاني ۲۰۲۲ را رد و عنوان كرد كارگران در اين كشور شرايط خوبي دارند. اين در حالي است كه حزب كارگر با دريافت گزارش‌هايي از وضعيت كارگران نپالي، بنگلادشي و هندي در اين كشور از شرايط بد آنها به فيفا شكايت كرده بود. در اين راستا، پاي دادگاه سوييس و قانون حقوق بشر نيز به اين پرونده باز شد. اين نهاد خواستار بررسي و توضيح سريع فيفا در اين باره شد كه فيفا امروز اعلام كرد شرايط كارگران را مورد بررسي قرار داده است و چنين شرايط بدي كه در گزارش‌ها اشاره شده است وجود ندارد. جام جهاني ۲۰2۲ براي نخستين بار به ميزباني يك كشور عرب و براي دومين بار در قاره آسيا برگزار خواهد شد.


سلطاني‌فر: فدراسيون اختلاف كي‌روش و برانكو را حل مي‌كند
مسعود سلطان‌فر، وزير ورزش جوانان در حاشيه حضور در چهل و نهمين سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان تختي با تمجيد از منش بزرگوارانه تختي گفت: با وجود اينكه ۴۹ سال از درگذشت تختي گذشته است، هر ساله مردم و علاقه‌مندان به او بر سر مزارش حاضر مي‌شوند. مرحوم تختي در عرصه پهلواني يك نمونه و الگو بود و در كنار آن در عرصه قهرماني نيز نام‌آورترين ورزشكار ايران بود. او در عرصه قهرماني نيز مدال‌هاي فراواني را در رقابت‌هاي المپيك، جهاني و بازي‌هاي آسيايي براي كشورمان به دست آورد و با هفت مدال رنگارنگ همواره از پرافتخارترين ورزشكاران ايراني بود. او در زمينه جوانمردي، فروتني و احترام به مردم زبانزد و الگوي همه قهرمانان و پهلوانان است.
وي با اشاره به جايگاه والاي تختي ميان مردم گفت: عشق به پهلواني و جوانمردي ريشه در فرهنگ مردم ايران دارد و ان‌شاءالله اين روحيه كماكان ادامه داشته باشد. سلطاني‌فر در پايان در پاسخ به سوالي درباره اختلاف به وجود آمده ميان كارلوس كي‌روش و برانكو ايوانكوويچ گفت: ان‌شاءالله فدراسيون اين موضوع را حل و فصل مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون