• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3713 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

بسته‌هاي اينترنتي خطوط تلفن و شكايت كاربران

 تابستان: همزمان با افزايش انتقادها و اعتراض‌هاي مشتركان از بسته‌هاي اينترنتي، وزير ارتباطات و مديرعامل همراه اول توضيحاتي ارايه دادند. محمود واعظي درباره اين موضوع گفت: «اكنون بسياري از كاربران اينترنت موبايل اين گلايه را مطرح مي‌كنند كه بسته‌هايي كه به قيمت ۱۰ هزار تومان خريداري مي‌كنند به سرعت تمام مي‌شود» و مديرعامل همراه اول هم توضيح داد: «طي اين مدت با توجه به افزايش سرعت اينترنت، بسته‌ اينترنتي برخي مشتركان در مدت زمان كوتاه‌تري تمام مي‌شود كه عدم مواجهه با اين مشكل نيازمند اطلاع‌رساني است تا افراد در تمام موارد فايل‌هاي تصويري ارسالي را مورد استفاده قرار ندهند، چرا كه اين موضوع بخش قابل توجهي از حجم آنها را مورد استفاده قرار مي‌دهد. از سوي ديگر برنامه‌هاي متعددي نيز هستند كه به‌طور دايم به‌روزرساني شده و بخشي از حجم اينترنت را نيز به‌روزرساني اين اپليكيشن‌ها مصرف مي‌كند».
 پاييز: ايسنا گزارش داد: «وزارت ارتباطات سامانه ۱۹۵ را براي رسيدگي به شكايات مردمي در نظر گرفته اما تاكنون آماري رسمي درباره ميزان شكايت‌هاي مردمي درباره سرعت و حجم بسته‌هاي اينترنتي منتشر نشده است. اما در ميان مشتركان بسته‌هاي اينترنتي موبايل افراد مختلف از پايان زودهنگام بسته‌هاي خود گله‌مندند».

و امروز
رييس سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان گفت: «شكاياتي در زمينه كم‌فروشي اينترنت به سازمان رسيده و در حال بررسي آنها هستيم. در زمينه تعرفه بسته‌هاي اينترنتي هم شكاياتي وجود دارد كه آنها نيز در دست بررسي است».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون