• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3720 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

مردم براي انتخاب بهترين وزنه‌برداربه هركس دوست دارند راي دهند

رستمي: تغيير نكردن بعد از مدال، خط قرمز من بود

كيانوش رستمي، قهرمان المپيك ريو درباره انتخاب شدن به عنوان يكي از كانديداهاي كسب عنوان بهترين وزنه‌بردار سال 2016 بيان كرد: هر وزنه‌برداري كه در وزن خود بهترين بوده براي كسب اين عنوان انتخاب شده است، من نيز قهرمان المپيك شدم و توانستم ركورد جهان و المپيك را هم جابه‌جا كنم. اميدوارم اگر لايق هستم، انتخاب شوم در غير اين صورت تلاش مي‌كنم تا وزنه‌بردار
 لايقي شوم.
او در مورد اينكه شانس لاشا تالاخادزه هم براي كسب عنوان بهترين وزنه‌بردار سال 2016 بالا است، تصريح كرد: من 4 مدال جهاني و 2 مدل المپيك كسب كرده‌ام و ركورددار جهان و المپيك هم هستم ديگر كار بيشتري از دستم بر نمي‌آيد. مردم بايد انتخاب كنند و آنها به هر كسي كه مي‌خواهند راي مي‌دهند. تالاخادزه سنگين وزن خوبي است و توانست ركورد جهان را تغيير دهد با اين حال نخستين المپيكش بوده است. مردم هم علم ورزشي بالايي دارند و به اين مسائل توجه مي‌كنند.
سال گذشته ايليا ايلين توانست اين عنوان را به دست آورد و من دوم شدم كه واقعا حق ايليا بود چون وزنه‌بردار بزرگي است. امسال ايليا نيست اما تالاخادزه است و بايد ببينيم مردم دنيا و ايران چقدر ورزشكاران خود را دوست دارند و چه كسي را انتخاب مي‌كنند. قهرمان المپيك ريو در پاسخ به اين پرسش كه فكر مي‌كند حقش است كه امسال اين عنوان را به دست آورد؟ تاكيد كرد: تنها كاري كه من انجام دادم اين بوده كه به مردم خدمت كنم و با كسي بد نباشم. همچنين رفتارم بعد از هر مدال تغيير نكند. خط قرمز من در زندگي اين بوده كه بعد از هر مدال شخصيتم تغيير نكند و همچنين اجازه ندهم كسي هم حقم را بخورد. براي انتخاب شدن به عنوان بهترين وزنه‌بردار سال به مردم نمي‌گويم بروند به من راي بدهند زيرا دوست دارم خودشان هر كسي كه صلاح مي‌دانند را انتخاب كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون