• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3720 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

خبر كوتاه

تسليت به احمد دنيامالي
احمد دنيامالي، رييس هيات‌مديره باشگاه ملوان و عضو هيات رييسه كانويينگ آسيا و از اعضاي شوراي شهر تهران در غم از دست دادن دخترش عزادار شد. دختر دنيامالي مدت‌ها بود كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد و ديروز بعد از پشت سر گذاشتن يك دوره بيماري سخت‌ دار فاني را وداع گفت. روزنامه اعتماد اين ضايعه دردناك را به دنيامالي، رييس اسبق فدراسيون قايقراني ايران تسليت گفته و آرزوي غفران براي آن مرحومه و صبر براي بازماندگان دارد.


فحاشي دليل محروميت معروف
كميته انضباطي فدراسيون واليبال سعيد معروف، كاپيتان تيم واليبال پيكان را تا اطلاع ثانوي از حضور در مسابقه‌ها محروم كرد. معروف در پايان بازي هفته هفدهم پيكان در برابر شهرداري تبريز كه با شكست اين تيم همراه بود، به پوركاشيان، ناظر داوري اين مسابقه فحاشي كرد. در هفته گذشته نيز چندين بار رفتارهاي نامناسب و عجيب و اعتراض‌هاي پي‌درپي از معروف مشاهده شده و به نظر مي‌رسد تكرار اين مسائل و همچنين فحاشي او در بازي آخر پيكان، باعث اين تصميم كميته انضباطي شده است.


استوك سيتي هم مشتري عزت‌اللهي شد
در روزهاي گذشته زمزمه‌هايي مبني بر پيوستن سعيد عزت‌اللهي، هافبك دفاعي جوان تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران و فعلي روستوف به باشگاه هامبورگ آلمان شنيده شد. اين‌بار سايت راديو ورزش روسيه اعلام كرد باشگاه استوك سيتي خواهان به خدمت گرفتن سعيد عزت‌اللهي شده است. باشگاه روستوف هنوز درباره اين اتفاق واكنشي نشان نداده است و بايد ببينيم كه تصميم ستاره جوان ايراني چيست و كدام تيم را به عنوان مقصد آينده خود در مدت يك سال و اندي قبل از جام جهاني روسيه انتخاب خواهد كرد.

مبيني سرپرست فدراسيون تيراندازي شد
با حكم وزير ورزش و جوانان و در اجراي دادنامه ديوان عدالت اداري، مهدي مبيني به عنوان سرپرست فدراسيون تيراندازي معرفي شد. در حكم مسعود سلطاني‌فر خطاب به سرپرست فدراسيون تيراندازي آمده است: «با توجه به راي دادنامه شعبه اول تجديدنظر ديوان عدالت اداري در مورد ابطال انتخابات مورخ بيست و ششم آبان نود و سه فدراسيون تيراندازي و ابلاغيه‌هاي اجراي دادنامه مذكور توسط شعبه چهارم اجراي احكام آن ديوان در تاريخ‌هاي پنجم مهر، بيست و دوم آبان و يازدهم دي‌ماه هزار و سيصد و نود و پنج و با درنظر گرفتن تعهد و تجربه جنابعالي در امور مديريتي، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسيون تيراندازي منصوب مي‌شويد.»


اتفاق تاريخي براي واليبال بانوان
پيوستن مائده برهاني به تيم واليبال شومن كلاب بلغارستان در روزهاي اخير بازتاب‌هاي زيادي در رسانه‌هاي اين كشور داشته است. سايت BGVolleball  در گزارشي نوشت: سايت بي‌بي‌سي با انتشار فيلمي به نخستين انتقال تاريخ واليبال بانوان ايران به اروپا پرداخت. مائده برهاني بازيكن 183 سانتي‌متري و 29 ساله تيم ملي واليبال ايران به عنوان نخستين بازيكن بانوان ايران لژيونر شد و به يك تيم بلغارستاني پيوست. تيم شومن كلاب براي نيم فصل دوم ليگ از برهاني كمك گرفت. با اين انتقال يك اتفاق تاريخي براي واليبال بانوان ايران رخ داد كه باعث شد بازيكني از واليباليست‌هاي بانوان ايران به خارج از سرزمين مادري برود. «مهمت باشر» سرمربي اين تيم پيش از اين بازيكناني به مانند رادوستين استويچف و عثماني خوآنتورنا را كشف كرده بود.


فيفا پنجشنبه درباره آزمون تصميم مي‌گيرد
بعد از انتقال پرحرف و حديث سردار آزمون از روبين كازان به روستوف، اين دو باشگاه شكايتي عليه هم تنظيم كردند. باشگاه روستوف درباره دخالت فيفا در پرونده سردار آزمون، گفت‌: ما فكسي از سوي فيفا دريافت كرديم و قرار شد فيفا پنجشنبه همين هفته‌ تصميم نهايي را در مورد پرونده آزمون اعلام كند. در اين تصميم‌گيري فيفا قرار نيست طرفين حضور داشته باشند. تنها اسناد و مدارك مورد بررسي قرار مي‌گيرد. باشگاه روبين كازان معتقد است سردار آزمون در انتقال به روستوف تخطي كرده و اين بازيكن متعلق به آنهاست و قراردادي كه او با روستوف امضا كرده است، قانوني نيست. همين باعث شد كه روستوف به فيفا شكايت كند و حتي دادگاه عالي ورزش نيز راي به نفع سردار آزمون داد. آزمون در حال‌ حاضر همراه بازيكنان تيمش در اردوي امارات حضور دارد. او در بازي دوستانه با الهلال موفق شد يكي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون