• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3734 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

نعمت زاده:

خلأ آيت‌الله هاشمي(ره) به سادگي پر نمي‌شود

وزير صنعت، معدن و تجارت با تاكيد بر اينكه نمود شخصيت‌ها به اعتقادات و اعمال‌شان است، گفت: تيزبيني و دقت نظر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در همه امور چشمگير بود.
به گزارش جماران، محمدرضا نعمت‌زاده در مورد راه پر شدن خلأ آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در فضاي سياسي كشور اظهار داشت: همان‌طور كه جاي شهيد بهشتي و شهيد مطهري به سادگي پر نشد، طبعا خلأ شخصيت‌هاي بزرگي مثل آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با قدمت و سابقه حضور در پيروزي و تداوم انقلاب چيزي نيست كه به سادگي پر شود. وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: البته اين راهي است كه همه بايد طي كنيم و اميدواريم ساير افراد شايسته بتوانند به تدريج تا اندازه‌اي جاي ايشان را پر كنند. ايشان جايگاه ويژه‌اي در پيروزي انقلاب و يار امام و رهبري داشت و به نظر من پر شدن جاي خالي ايشان سال‌ها طول مي‌كشد.
وي افزود: به هر صورت از دست دادن آيت‌الله هاشمي ضايعه بزرگي بود ولي بايد صبر داشته باشيم و تلاش كنيم فرمايشات و نصايح ايشان كه عمدتا در جهت وحدت، يك حكومت معتدل و بنا به تاكيد قرآن مجيد با پرهيز از افراط و تفريط بود را دنبال كنيم. به نظر من اگر اينها را دنبال كنيم مهم راه است و نمود شخصيت‌ها به اعتقادات و اعمال‌شان است كه ان‌شاء‌الله ما سعي كنيم همان راه را طي كنيم.
نعمت‌زاده با بيان اينكه خاطرات زيادي از آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني دارد، تصريح كرد: تيزبيني و دقت نظر ايشان در همه امور چشمگير بود و هيچ‌وقت گوش به حرف يك گوينده نمي‌داد و سعي مي‌كرد با يكي دو نفر ديگر هم مطلب را كنترل يا خودش در مورد آن مطالعه كند. در نهايت آنچه عمل مي‌كرد اعتقاداتي بود كه به آنها رسيده بود كه اغلب هم تا جايي كه ما ديديم صحيح و درست بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون