• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3734 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

ويژه

با حمايت بانك ملت برپا خواهد شد
نشست الزامات و چالش هاي توسعه تكنولوژي‌هاي مالي

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، كنفرانس توسعه نظام تامين مالي و سرمايه‌گذاري در ايران، بزرگ‌ترين گردهمايي فعالان بازار پول و سرمايه است كه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاري با حمايت بانك ملت و شركت تامين سرمايه اين بانك و با همكاري بانك توسعه اسلامي، دانشگاه صنعتي شريف و ساير نهادها و موسسات مالي و اعتباري كشور در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برپا خواهد شد.
 نشست تخصصي توسعه تكنولوژي‌هاي مالي (fin tech)، الزامات و چالش‌ها در حاشيه هشتمين كنفرانس توسعه نظام تامين مالي و سرمايه‌گذاري در ايران با حمايت بانك ملت برگزار مي‌شود. كنفرانس توسعه نظام تامين مالي و سرمايه‌گذاري در ايران، بزرگ‌ترين گردهمايي فعالان بازار پول و سرمايه است كه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاري برپا خواهد شد.

 

افتتاح شعبه شاهرود بيمه البرز

همزمان با فرا رسيدن دهه فجر، شعبه شاهرود بيمه البرز با حضور مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره اين شركت افتتاح شد. سيدرسول تاجدار، مديرعامل بيمه البرز با برشمردن مزيت‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شهرستان شاهرود گفت: بيمه البرز در تمامي مراكز استان‌ها شعبه دارد و اميدواريم با افتتاح شعبه در شهرستان‌ها بتوانيم به ترويج فرهنگ بيمه در سطح كشور كمك كنيم. سيد رسول تاجدار با بيان اينكه بيمه البرز رتبه سوم توليد حق بيمه را در بين شركت‌هاي بيمه به خود اختصاص داده است، ‌اظهار داشت: بيمه البرز از شركت‌هاي بيمه بسيار خوشنام در كشور است كه گواه آن كسب مقام اول مشتري‌مداري طي 9 سال متوالي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون