• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3741 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

ويژه

رونمايي از دو محصول جديد بانك ملت همزمان با دهه مبارك فجر
 همزمان با دهه مبارك فجر و با حضور مديران ارشد بانك ملت، از دو محصول جديد اين بانك رونمايي شد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين مراسم كه با حضور دكتر هادي اخلاقي فيض آثار مديرعامل، علي رضا لگزايي عضو هيات‌مديره و قائم‌مقام مديرعامل، معاونان مديرعامل، روساي ادارات ستادي و مديران عامل شركت‌هاي آي‌تي وابسته به بانك ملت برگزار شد، نماچك ملت و همراه بانك نوين به صورت رسمي معرفي شدند. بر اساس اين گزارش، نماچك ملت خدمت جديد بانك ملت است كه در آن مشتريان در هر ساعت از شبانه روز و بدون مراجعه به شعب مي‌توانند از طريق اسكن كردن چك‌ها در محل كار خود، نسبت به وصول آنها اقدام كنند.

40 درصد فرسودگي در تصفيه خانه‌هاي روستايي خوزستان
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان خوزستان گفت: تعداد 76 تصفيه خانه روستايي در استان وجود دارد كه با 40درصد فرسودگي تاسيسات آبرساني فعاليت مي‌كنند. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب روستايي استان خوزستان درويشعلي كريمي با بيان اينكه خوزستان رتبه نخست تعداد تصفيه‌خانه‌هاي كشور را دارد، گفت: استان خوزستان با تعداد يكصد و 42 باب تصفيه‌خانه رتبه نخست، تعداد روستا‌ها با چهار هزارو 115 روستا رتبه سوم پس از استان سيستان و بلوچستان و كرمان، در تنوع آبرساني « قنات و چشمه » و ساير منابع تامين رتبه سوم را در كشور و در طول شبكه رتبه پنجم با حدود 18 هزار كيلومتر خطوط آبرساني را به خود اختصاص داده است.

 

انتقال گاز به 7/23 هزار خانوار در خراسان رضوي
همزمان با سي و هشتمين بهار انقلاب و با حضور وزير اطلاعات، پروژه‌هاي گازرساني به يك شهر و 135 روستاي خراسان رضوي از طريق ويديو كنفرانس به بهره‌برداري رسيد. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد، سيد حميد فاني در مراسم افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني دستگاه‌‎هاي خدماتي استان كه با حضور سيدمحمود علوي، وزير اطلاعات انجام شد، ضمن بيان اين مطلب كه عمليات گازرساني به يك شهر و 135 روستاي خراسان‌رضوي در مدت زمان كمتر از يكسال به اتمام رسيده است، گفت: گازرساني به اين تعداد روستا با اعتباري معادل 940 ميليارد ريال انجام و ضريب نفوذ گاز طبيعي را در بخش روستايي از 69 به 72 درصد ارتقا داده است. وي افزود: همزمان با ششمين روز از دهه فجر 95، تعداد 135 روستا در شهرستان‌هاي مشهد، كاشمر، خوشاب، سبزوار، نيشابور، بردسكن، رشتخوار، زواره، گناباد، تربت حيدريه، تربت جام، تخته جلگه، مه‌ولات، چناران و قوچان با ظرفيت 23‌هزار و 727 خانوار از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون