• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3754 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

پيدا و پنهان

احمد منتظري بازداشت شد
احمد منتظري كه در ارتباط با انتشار فايل صوتي آيت‌الله منتظري درباره اعدام‌هاي تابستان ۱۳۶٧ به دادگاه روحانيت احضار شده بود، بازداشت شده است. دادگاه ويژه روحانيت پيش‌تر منتظري را به حبس و خلع لباس محكوم كرده بود. روز گذشته كانال تلگرام بيت آيت‌الله منتظري روز چهارشنبه (۴ اسفند/ ۲۲ فوريه) در اطلاعيه‌اي خبر بازداشت احمد منتظري، فرزند ارشد آيت‌الله منتظري را منتشر كرده است. همچنين دادسراي ويژه روحانيت در پي بازداشت احمد منتظري در اطلاعيه‌اي نوشت: «در پي اقدامات آقاي احمد منتظري مبني بر تضعيف مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي و اهانت، افترا و دروغ‌پردازي‌هاي متعدد وي نسبت به معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و يادگار عزيز ايشان و همچنين تطهير و حمايت از منافقين كوردل و تروريست و همنوايي با استكبار جهاني، نامبرده در دادگاه بدوي محاكمه كه متعاقب اعتراض به راي صادره، دادگاه تجديدنظر (متشكل از قضات عاليرتبه ديوانعالي كشور شاغل در دادگاه ويژه روحانيت) با حضور ايشان تشكيل و به ۶ سال حبس قطعي محكوم شده است؛ محكوميت وي در تاريخ 4/12/1395  اجرا گرديد.»

محمود احمدي‌نژاد به مشهد رفت
روز گذشته محمود احمدي‌نژاد در حرم امام رضا (ع) در مشهد رويت شد. بر اساس تصاويري كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است اين سفر روز گذشته صورت گرفته است.
محمود احمدي‌نژاد پس از نهي مقام معظم رهبري از كانديداتوري سفرهاي خود را از حالت خبري به حالت غيرعلني در آورده است. در روزهاي اخير علاوه بر حميد بقايي، تعداد ديگري از اعضاي كابينه او براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده اعلام كانديداتوري كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون