• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3758 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

اسكار ۲۰۱۷ در جهان فوتبال

رونالدو و رانيري روي فرش قرمز

بهترين‌هاي اسكار در جهان فوتبال از نگاه سايت اسپانيايي آس اعلام شد. اسكار سال ۲۰۱۷ در امريكا برگزار شد. اين مراسم مهم‌ترين جشن سينمايي و يكي از مهم‌ترين رويدادهاي جهان است. اسكار مي‌تواند از منظر جهان فوتبال نيز بررسي شود. در ادامه به فهرست بهترين‌هاي جهان فوتبال كه بايد در فرش قرمز حضور پيدا مي‌كردند، اشاره مي‌شود.
بهترين بازيگر مرد (بهترين بازيكن):
كريستيانو رونالدو
شماره هفت رئال مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را با اين تيم به دست آورد و توانست به همراه تيم ملي پرتغال فاتح يورو ۲۰۱۶ شود. او همچنين به خاطر عملكردش در سال ۲۰۱۶ توپ طلا را كسب كرد.
بهترين بازيگر زن (بهترين بازيكن زن):
جنيفر ارموسو
او برترين گلزن لاليگا بود و توانست در ۲۹ بازي ۲۴ گل به ثمر برساند. همچنين به همراه بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا درخشيد و يكي از بهترين‌هاي تيم ملي اسپانيا در خط حمله محسوب مي‌شود. ارموسو امسال با وجود پيشنهاد وسوسه‌انگيز پاري سن ژرمن، قراردادش را با آبي‌اناري‌ها تمديد كرد.
بهترين بازيگر مرد مكمل (بهترين بازيكن مرد مكمل): آنتوان گريزمان
بازيكن اتلتيكومادريد كه زير سايه كريستيانو رونالدو و ليونل مسي قرار داشت. با اين حال توانست خود را در كنار سه بازيكن برتر سال قرار بدهد. او دوباره در سال ۲۰۱۶ توانست فينال در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه كند.
بهترين بازيگر زن مكمل (بهترين بازيكن زن مكمل): سونيا برمودس
او در اتلتيكومادريد عملكرد درخشاني داشت. با وجود اينكه قرمز و سفيدپوشان نتوانستند عنواني را كسب كنند، برمودس به عنوان فانوسي بود كه توانست تيمش را در لاليگا و ليگ قهرمانان هدايت كند. تجربه بازيكن مادريدي براي تيمش در رقابت‌هاي اروپايي تاثيرگذار بود.
پديده: رناتو سانچس
اين بازيكن ۱۹ ساله به همراه پرتغال فاتح يورو شد. او نقش كليدي در اين قهرماني داشت. همچنين عملكردش باعث شد از بنفيكا به بايرن مونيخ بپيوندد. سانچس جايزه پسر طلايي را در اين سال كسب كرد.
بهترين فيلم (بهترين تيم): تيم بانوان
 اتلتيك بيلبائو
اتلتيك بيلبائو توانست پس از ۹ سال فاتح لاليگا شود. اين تيم يك هفته پيش از پايان رقابت‌ها پس از پيروزي برابر اوويدو جشن قهرماني گرفت. اين پنجمين جام در تاريخ باشگاه اتلتيك بود.
بهترين فيلم خارجي (بهترين تيم خارجي): لسترسيتي
در نخستين روزهاي سال ۲۰۱۶ هيچ‌كس فكر نمي‌كرد لسترسيتي فاتح ليگ برتر انگليس شود اما اين اتفاق افتاد و شاگردان كلوديو رانيري توانستند با پشت‌سر گذاشتن تاتنهام، چلسي، منچسترسيتي، آرسنال، ليورپول و منچستريونايتد قهرمان اين بازي‌ها شوند.
بهترين كارگرداني (بهترين سرمربي):
كلوديو رانيري
سرمربي ايتاليايي عامل معجزه لسترسيتي بود. لستر تحت هدايت او بهترين نمايش تاريخ خود را نشان داد اما متاسفانه هفته گذشته به خاطر كسب نتايج ضعيف از باشگاه اخراج شد.
بهترين عكس (بهترين تصوير): اتلتيكو ناسيونال
تيم كلمبيايي براي گراميداشت قربانيان حادثه هوايي تيم فوتبال چاپه كوئنسه مراسمي در ورزشگاهش برگزار كرد. همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه سفيدپوش بودند و شمع‌ به دست داشتند.
بهترين موسيقي (بهترين شعار):
 Will Grigg's on fire
هواداران ايرلند شمالي در جريان يورو علاقه‌مندي‌شان به ويل گريگ را از ياد نبردند با وجود اينكه يك دقيقه هم در اين رقابت‌ها بازي نكرد. اين شعار يك آهنگ كلاسيك است.
بهترين انيميشين (بهترين هواداران):
هواداران ايسلند
ايسلند همه را در يورو شگفت‌زده كرد و تا يك چهارم نهايي رسيد. آنها با وجود حذف از اين رقابت‌ها از حمايت هواداران‌شان برخوردار بودند. هواداران اين تيم به خاطر تشويق مخصوص وايكينگيhu» » بهترين بودند.
بهترين گريم: پل پوگبا
اگر كسي شايسته اين جايزه باشد، بازيكني نيست جز اين هافبك فرانسوي. او هر دو يا سه بازي مدل موهايش را تغيير مي‌دهد.
بهترين طراحي لباس: گيخوئلو
گيخوئلو در كوپا دل ري با پيراهن به ياد ماندني ظاهر شد. يك قسمت از پيراهن اين تيم به رنگ تيم رقيب‌شان يعني اتلتيكومادريد بود و بخش ديگر طرح يك استامپ قديمي بود.
بهترين جلوه‌هاي ويژه: مارسلينو
اين اتفاق در ديدار دهلي ديناموس و اتلتيكو كلكته در هند رخ داد. مارسلو بازيكن دهلي خود را از قصد به زمين انداخت و داور آن را پنالتي اعلام كرد اما مالودا نتوانست اين ضربه را به گل تبديل كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون