• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3758 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

خبر كوتاه

سلطاني‌فر: فدراسيون به دعواي كي‌روش و برانكو پايان دهد
مسعود سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان در تازه‌ترين اظهارنظرش درباره تيم ملي و اختلاف نظرهاي مطرح شده بين برانكو و كي‌روش تاكيد كرد كه بايد اين اختلاف‌ها توسط فدراسيون فوتبال حل و فصل شود. لازم است فدراسيون فوتبال به دعواي كي‌روش و برانكو پايان دهد. تيم‌ ‌ملي فوتبال بايد در آرامش به جام جهاني صعود كند. ماجراي اختلاف برانكو و كي‌روش مدت‌هاست كه مطرح است و اين دو مربي هر بار با مصاحبه‌هايي تلاش‌ها براي ايجاد تعامل را بي‌نتيجه مي‌گذارند. در تازه‌ترين اتفاق شنيده شده كه پس از ماجراي اردوي تيم ملي در دوبي و بازگشت بازيكنان پرسپوليس به تهران، به دليل انتقاد برانكو از چرايي برپايي اين اردو و طرح اضافه‌وزن ملي‌پوشان پرسپوليس، كي‌روش بازيكني از پرسپوليس را به اردوي نوروزي تيم ملي دعوت نكرده است. وزير ورزش و جوانان بارها پيش از اين نيز در موضوع تيم ملي فوتبال بر حل اختلاف نظرها از مسير فدراسيون فوتبال تاكيد كرده بود.

روستوف پيشنهاد گزاف چيني‌ها براي سردار آزمون را رد كرد
يك سايت روسي عنوان كرد باشگاه روستوف پيشنهادي رسمي از ليگ چين براي سردار آزمون دارد كه اين پيشنهاد را رد كرده است. به اين ترتيب آزمون اين فصل هم در روستوف مي‌ماند. هنوز مشخص نشده است كه كدام باشگاه چيني به سردار آزمون پيشنهاد داده است اما همان‌طور كه خود آزمون عنوان كرد، قصد دارد تا شروع جام جهاني ۲۰۱۸ در ليگ روسيه بماند. آزمون به همراه ديگر هم‌تيمي‌هايش در روستوف خودشان را براي بازي در ليگ اروپا آماده مي‌كنند. آنها پنجشنبه هفته‌ آينده بايد در خانه پذيراي منچستريونايتد باشند.

اندي ماري براي حريفانش خط و نشان كشيد
تنيسور اسكاتلندي اعلام كرد بعد از مسابقات اوپن استراليا ريكاوري خوبي داشته و براي شركت در مسابقات تنيس دوبي آماده است. اندي ماري بعد از شكست در مسابقات اوپن استراليا اعلام كرد ريكاوري خوبي داشته است و مي‌تواند دوباره با قدرت در مسابقات تنيس دوبي شركت كند. اندي ماري كه تنيس‌باز شماره يك جهان است، از زماني كه در راند چهارم مسابقات تنيس اوپن استراليا شكست خورد، در هيچ مسابقاتي شركت نكرده است. او در اين رابطه گفت‌: در حال‌ حاضر خوبم. در چند هفته‌ گذشته خوب تمرين كردم. زماني كه از استراليا بازگشتم ۱۰ روز مريض بودم اما اكنون آماده هستم. اندي ماري در مسابقات دوبي ابتدا با ملك جزيري، تنيس‌باز تونسي بازي مي‌كند.

الشن مرادي تابعيت امريكايي گرفت
الشن مرادي، دومين استاد بزرگ شطرنج ايران كه مدتي از تابعيت ايران خارج شده بود و با پرچم فيده در مسابقات شركت مي‌كرد از اين به بعد براي امريكا پشت ميز خواهد رفت. مرادي دومين استاد بزرگ تاريخ شطرنج ايران بود كه در حال‌ حاضر ريتينگ ۲۵۷۶ را در اختيار دارد. مرادي كه دانش‌آموخته دانشگاه صنعتي شريف است براي ادامه‌ تحصيل چند سالي است كه راهي امريكا شده است. الشن مرادي سابقه حضور در جام جهاني شطرنج را در كارنامه دارد و به همراه تيم‌ ‌ملي در بازي‌هاي آسيايي دوحه به نشان برنز دست يافته است.

ايران - عراق؛ ۲۸ اسفند در ورزشگاه آزادي
با وجود اينكه فدراسيون فوتبال ايران پيش از اين از مخالفت خود با برگزاري ديدار دوستانه با تيم‌ ‌ملي فوتبال عراق خبر داده بود اما به نظر مي‌رسد كه اين ديدار دوستانه برگزار خواهد شد. راضي شنيشل، سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال عراق در گفت‌وگويي كه با سايت السومريه داشت، گفت‌: فدراسيون فوتبال عراق به من خبر داد كه فدراسيون فوتبال ايران با برگزاري ديدار دوستانه موافقت كرده است. اين ديدار دوستانه هم به سود تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران است و هم به سود ما چرا كه هر دو تيم خود را آماده انتخابي جام‌جهاني مي‌كنند. سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال عراق تاكيد كرد كه اين ديدار دوستانه ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در ايران برگزار خواهد شد. تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران عملكرد خوبي در دور رفت انتخابي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه داشت و با يازده امتياز در صدر جدول رده‌بندي گروه خود قرار دارد اين‌ در حالي است كه عراق نااميد‌كننده ظاهر شده و از پنج بازي خود تنها يك بار پيروز شده و چهار بار تن به شكست داده است. تيم‌ ‌ملي فوتبال عراق در ديدار نخست خود در دور برگشت بايد به مصاف استراليا برود اين‌ در حالي است كه ايران به مصاف قطر مي‌رود.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون