• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3775 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

ويژه

ديدار نوروزي مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با استاندار و امام جمعه مشهد
به مناسبت سال جديد، سيد حميد فاني به همراه جمعي از اعضاي هيات‌مديره شركت گاز خراسان رضوي در ديدارهايي جداگانه با استاندار و نماينده ولي فقيه در استان ديدار كردند. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد و به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، مهندس سيد حميد فاني در اين دو ديدار با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) با عنوان «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» گفت: كاركنان شركت گاز استان امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته با توكل بر خداوند متعال با تمام قوا در مسير تحقق اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي ايران حركت خواهند كرد.


بانك صنعت ٢هزار و ٨٠ ميليارد تومان تسهيلات  پرداخت كرد
 بانك صنعت و معدن در راستاي ماموريت توسعه‌اي و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي از ابتداي طرح رونق توليد در سال ١٣٩٥ تا نيمه فروردين ماه امسال حدود ٢ هزار و ٨٠ ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط كشور پرداخت كرده است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن اين مبلغ به هزار و ٤٠٥ واحد توليدي در ٣١ استان پرداخت شده و ضمن حفظ اشتغال موجود سبب افزايش آن در مناطق كمتر توسعه يافته كشور شده است.


سيتروئن نخستين قسط مشاركت با سايپا كاشان را واريز كرد
دكتر جمالي گفت: قرارداد فيمابين سايپا با سيتروئن نهايي شده و در اواخر اسفند ماه 95 نخستين قسط مشاركت با سايپا كاشان توسط سيتروئن به حساب سايپا واريز شد.
 به گزارش سايپانيوز، دكتر مهدي جمالي، مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا در نشست نوروزي مديران ارشد گروه ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو و تقدير از تلاش‌هاي انجام شده در سال 95 گفت: اين تلاش‌ها بي‌شك موجب سربلندي سايپا شده و همه مديران و كاركنان در اين موفقيت دخيل بوده‌اند كه شايسته تقدير است. وي افزود: همه ما سال سختي را پشت سر گذاشته‌ايم و دستاوردهاي آن تحقق بسياري از مواردي بود كه در سال 94 نشدني به نظر مي‌رسيد و اين نشانگر آن است اراده كرده‌ايم تا سايپا را به روزهاي اوج خودش برگردانيم و معتقدم اين انرژي و دانش در گروه سايپا وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون