مسائل آموزش و پرورش در مركز بحثها و گفتوگوهاي همگاني و تخصصي قرار گيرد
دانشآشتياني، وزير آموزش و پرورش گفت: مساله اقتصاد آموزش و پرورش، مساله محروميت، مساله كهنگي و ناكارآمدي رويكردها و شيوههاي آموزش كودكان و نوجوانان، مساله معيشت و منزلت معلم، مساله فرسودگي مدرسه و دورافتادگي از نيازها و ضرورتهاي زندگي و دهها مساله ديگر، بايد در مركز بحثها وگفتوگوهاي همگاني و تخصصي و در كانون سياستگذاريها و برنامهريزيهاي رسمي و اجرايي قرارگيرد. صميمانه ميخواهم كه برادران و خواهران مسوول در وزارت آموزش و پرورش را كمك كنيد تا دراين رويكرد و راه نويي كه در آن هستيم، بتوانيم گامهايي بلندتر و استوارتر برداريم.