• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3778 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

چه کسی آلزايمر دارد؟

بخش ديگر سخنان آقاي وزير سابق جالب‌تر است. «ما یک گلوگاه‎هایی در کشور درست کردیم، ما باید مسئله قاچاق را ساختاری حل کنیم.» اگر چنين كاري بايد مي‌شد كه حتما هم بايد انجام شود، چرا زماني كه در دولت بوديد اين كار را انجام نداديد تا كشور را سالانه با حدود 20ميليارد دلار قاچاق كالا مواجه و تحویل دولت کنونی ندهيد؟ مسووليت اصلي رشد قاچاق برعهده دولت قبلي است كه ايشان وزير آن بودند و حالا بايد پاسخگو باشند، نه آنكه نسبت به وجود قاچاقي كه در اين سال‌ها نسبت به دوره وي تا حدود 30 درصد كم شده، معترض باشد.
در ادامه وي متذكر شد كه: «دولت را باید وادار به پاسخگویی مسائل اقتصادی کرد.» اگر دولت‌ها در همه مسايل و نه فقط اقتصادي پاسخگو بودند، تاكنون همه متخلفان اقتصادي در دولت قبلي به زندان مي‌افتادند و بسیاری از آنان امکان فعالیت سیاسی نداشتند. اي كاش دولت پيش و شخص آقاي وزير آن دولت نيز در زمان خود يا حتي در حال حاضر پاسخگو باشند.
جمله مهم و اصلي آقاي وزير آنجا بود كه گفت: «احمدی‌نژاد یک ظرفیتی در کشور است و اینکه مردم آقای بقایی را قبول دارند چون احمدی‌نژاد را قبول دارند این‌گونه نیست.» آقاي وزير مي‌داند كه هيچ رأيي ندارند و مي‌خواهند پشت آقاي احمدي‌نژاد سنگر بگيرد. از يك نظر اين رفتار خوب است، زيرا به مردم نشان مي‌دهند كه قرار است همان فجايع را در اقتصاد شاهد باشيم. ولي از اين نظر عجيب است كه اميدش به حمايت احمدي‌نژاد به عنوان يك ظرفيت است. آقاي وزير! او دنبال بقايي است، براي خودتان حسابي باز نكنيد، بهتر است به‌طور مستقل دنبال رأي آوردن باشيد هر چند اندک باشد بهتر است از این که خود را آویزان دیگران کرد. با این ملاحظات بفرمایید که چه کسی آلزایمر دارد؟

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون