• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3800 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

اعتراض كيانيان به انعكاس صحبت‌هاي 10 سال پيش

عمل كردن به وظيفه نه جاي تعجب دارد و نه خوشحالي

هنوز يك هفته از اعتراض مجيد انتظامي به رفتارهاي سياسي‌و انتخاباتي برخي سياستمداران بيشتر نمي‌گذرد كه سوءاستفاده‌هاي تبليغاتي، صداي اعتراض هنرمندي ديگر را هم بلند كرده است.
رضا كيانيان، صبح روز شنبه در گفت‌وگويي با خبرگزاري ايسنا، اعلام كرده كه ستاد انتخاباتي يكي از كانديدها از صحبت‌هاي 10 سال پيش او به عنوان تبليغ به نفع كانديداي خود استفاده كرده و اين در حالي است كه اين صحبت‌ها
10 سال پيش و براي يك اتفاق خاص گفته شده و ارزش ديگري ندارد. كيانيان روايت كرده: «در سال 86 و پس از حدود 10 سال، بالاخره از طرف شهرداري تهران سينما بازسازي شد و به بهره‌برداري رسيد. آن زمان من از آقاي قاليباف تشكر كردم، اما متاسفانه الان ستاد ايشان به‌گونه‌اي حرف چند سال پيش مرا مورد استفاده تبليغاتي قرار داده كه انگار الان اين حرف‌ها را گفته‌ام».
كيانيان در ادامه توضيحاتش روايت كرده كه در همان زمان بابت طبقه تجاري سينما آزادي هم هشدار داده و حتي وقتي از او پرسيده‌اند كه از ساخت اين سينما خوشحال است، جواب داده كه وظيفه شهرداري ساخت سينما و مراكز فرهنگي است و عمل كردن به وظيفه نه جاي تعجب دارد و نه افتخار. صحبت‌هاي كيانيان در راستاي استفاده تبليغاتي از يك اتفاق و اعتراض به روندي است كه هنرمندان را بدون آنكه بخواهند در بحبوحه تبليغات سياسي گرفتار رفتارهايي نادرست مي‌كند. رفتارهايي كه مجيد انتظامي هم هفته گذشته به آن اعتراض كرد و از سوءاستفاده از عزت‌الله انتظامي گفت و خواست كه پدرش را وارد اتفاق‌هاي سياسي نكنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون