• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3806 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

چلسي قهرمان ليگ برتر انگليس شد

لمپارد: كونته را بايد مرد سال ناميد

در هفته سي و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس 2 ديدار برگزار شد كه در يكي از ديدارها چلسي در خانه وست برموويچ با يك گل به برتري رسيد تا قهرماني اين تيم قطعي شود. ميجي باتشوايي در دقيقه 83 تنها گل بازي را با ورود به زمين به ثمر رساند. در ديگر ديدار اورتون با گل باركلي واتفورد را شكست داد. به اين ترتيب قهرماني چلسي در ليگ جزيره قطعي شد و ساير بازي‌هاي مدعيان تشريفاتي خواهد بود. اين پنجمين قهرماني چلسي در ليگ برتر انگليس است.

صحبت‌هاي كونته بعد از قهرماني چلسي در انگليس
چلسي در نخستين فصل حضور آنتونيو كونته در نيمكت مربيگري خود دست به كار بزرگي زد و توانست قهرماني در ليگ برتر انگليس را به دست آورد. سرمربي ايتاليايي چلسي در نشست خبري بعد از بازي گفت‌: همه ما خوشحال هستيم. بعد از مدت‌ها تلاش كردن و پيروز شدن، در نهايت موفق شديم به عنوان قهرماني برسيم. بسيار خوشحالم كه در نخستين فصل حضور خود در چلسي اعتماد هواداران را به دست آوردم و تيم را قهرمان كردم. تغيير سيستم چلسي به ۳-۴-۳ مهم‌ترين و اصلي‌ترين دليل قهرماني ما بود. بعد از مدت‌ها فكر كردن، به اين نتيجه‌ رسيدم كه با اين سبك بازي موفق خواهيم شد. با بازيكناني كه در اختيار داشتم، بهترين تركيب را به ميدان فرستادم و سبك بازي ما باعث شد تا بهترين نتايج را كسب كنيم و در نهايت قهرمان شويم. دست به كار بزرگي زديم و طبيعي است كه اكنون احساس خوشحالي و راحتي كنم. فصلي رويايي براي ما بود. اكنون ديگر بايد روي جام حذفي تمركز كنيم و تلاش كنيم قهرماني در اين رقابت را هم به دست آوريم. در هر ديداري احساس مي‌كردم كه خودم در ميدان هستم و بازي مي‌كنم. احساس عجيبي در كنار زمين داشتم. از بازيكنان چلسي به خاطر تلاش زيادي كه از خود نشان دادند، تشكر مي‌كنم و اين قهرماني را به آنها و هواداران تبريك مي‌گويم. در هر حالتي در كنار بازيكنان تيم خواهم بود و از آنها حمايت مي‌كنم. اين قهرماني با تلاش همه ما به دست آمد.

هشدار لمپارد به بازيكنان چلسي بعد از قهرماني
اين شروع خوبي براي آنتونيو كونته در فوتبال انگليس بود كه تيمش قرار است در فينال جام حذفي نيز به ميدان برود. با اين حال فرانك لمپارد، اسطوره آبي‌پوشان لندني به بازيكنان چلسي نسبت به فصل آينده هشدار داد. او بعد از قهرماني چلسي در ليگ برتر گفت: اين قهرماني را به بازيكنان و كادرفني تبريك مي‌گويم ولي معتقدم آزمون سختي در فصل آينده خواهد بود و بازيكنان چلسي براي دفاع از عنوان قهرماني خود در اين رقابت‌ها كار سختي دارند. فصل گذشته ديديم كه بازيكنان نتوانستند در طول دو سال مقاومت كنند و در سال دوم و در دفاع از عنوان قهرماني ناكام بودند. علاوه بر آن تيم‌هايي كه بعد از چلسي در جدول رده‌بندي قرار دارند، قدرتمند خواهند شد. معتقد هستم كار چلسي براي قهرماني سخت خواهد بود. آنتونيو كونته تاكنون چهار سال به عنوان مربي در سطح باشگاه فعاليت كرده است كه توانسته چهار قهرماني در ليگ را نيز كسب كند تا نشان بدهد تبحر خاصي در قهرماني در ليگ دارد. لمپارد با تمجيد از كونته گفت: او توانسته تاثير زيادي از خود در اين قهرماني داشته باشد. اكنون همه هواداران چلسي دوست دارند او سال‌ها در اين تيم بماند. كانته بهترين بازيكن فصل شد و ادن هازارد نيز عملكرد خيلي خوبي در تيم داشت ولي مرد سال را بايد آنتونيو كونته ناميد. او رييس است و توانست تيم را از رده دهم فصل قبل به صدر جدول برساند و قهرمان كند. او نياز دارد تا در تابستان تقويت شود. سران چلسي بايد با جذب دو الي سه بازيكن تيم را براي حضور در ليگ قهرمانان آماده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون