• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3806 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

خبر كوتاه

وزير ورزش:
زمينه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم مي‌شود

مسعود سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها اظهار كرد: تلاش خواهيم كرد، همفكري و هماهنگي فراهم شود و زمينه‌هاي حضور خانواده‌ها در استاديوم‌ها به مرور براي مردم فراهم شود. مطمئن هستم همه هوادار‌هايي كه امروز در ورزشگاه‌ها حاضر مي‌شوند به لحاظ فرهنگي در يك درجه‌اي از فهم، شعور و آگاهي هستند كه ملاحظات فرهنگي را رعايت كنند. در گذشته خانواده‌ها به استاديوم‌ها مي‌رفتند، اصلا مشكلاتي در اين رابطه نداشتيم و حتما حريم‌هايي كه بايد توسط مردم رعايت شود، رعايت خواهد شد. مطمئن هستم هواداران و تماشاگران ما در تمام رشته‌ها اين حريم‌ها را رعايت مي‌كنند و ان‌شاءالله به مرور تلاش خواهيم كرد با زمينه‌سازي، توجيه كردن و هماهنگي بين همه عناصرِ دست‌اندركار، بتوانيم شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشيم.
انجمن فوتبال فلسطين فيفا را تهديد به شكايت كرد

انجمن فوتبال فلسطين در اعتراضي به فيفا اعلام كرده بود اين فدراسيون بايد ۶ تيم فوتبال رژيم صهيونيستي كه در سرزمين‌هاي اشغالي پايه‌گذاري شدند را تعليق كند. در صورتي كه اين اتفاق نيفتد، انجمن فوتبال رژيم صهيونيستي بايد تعليق شود. فيفا قرار بود در كنگره اين فدراسيون درباره اين مشكل تصميم‌گيري كند اما چند روز پيش اعلام شد هنوز براي تصميم‌گيري درباره اين مساله زود است و در كنگره درباره آن صحبت نخواهد شد. انجمن فوتبال فلسطين پس از اين اتفاق اعلام كرد بنجامين نتانياهو (نخست وزير رژيم صهيونيستي) از جياني اينفانينو درخواست كرده است اين موضوع در كنگره به راي گذاشته نشود. PFA در بيانيه‌اي اعلام كرد: با توجه به اينكه رد درخواست ما از سوي آقاي اينفانينو غيرقانوني و فيفا اجازه داده است، فشارهاي سياسي بر قوانين فيفا برتري پيدا كند. بسيار ناراحت هستيم. مشكل را از طريق دادگاه عالي ورزش پيگيري مي‌كنيم زيرا تصور مي‌كنيم روش آقاي اينفانينو غيرقانوني است. فلسطين پيش از اين چندين بار از فيفا درخواست كرده بود كه به رنج فوتباليست‌هاي فلسطيني پايان بدهد.


آرژانتين جايگزين برزيل در جام جهاني بسكتبال شد

تيم ملي بسكتبال جوانان برزيل سهميه جام جهاني مصر را كسب كرده بود اما وضعيت اين كشور به دليل تعليق فدراسيونش نامشخص بود كه در نهايت فدراسيون جهاني تصميم خود را گرفت و آرژانتين را جايگزين اين كشور كرد. با اين اتفاق آرژانتين در گروه اول به مصاف كره‌جنوبي، نيوزيلند و فرانسه مي‌رود. تيم ملي ايران نيز به عنوان قهرمان آسيا سهميه مسابقات را كسب كرده و در گروه چهارم با امريكا، ايتاليا و آنگولا قرار دارد. جام جهاني زير 19 سال بسكتبال دهم تا هجدهم تيرماه در قاهره مصر برگزار مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون