• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3808 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

ويژه

 رييس كل بيمه مركزي  از بيمه البرز قدرداني كرد
در پي كسب رتبه اول انفورماتيك شركت بيمه البرز در بين شركت‌هاي بيمه، رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با ارسال لوح از اين شركت قدرداني كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، عبدالناصر همتي، ‌رييس كل بيمه مركزي در اين لوح قدرداني خطاب به مديرعامل بيمه البرز احراز رتبه اول در حوزه انفورماتيك را تبريك گفته و اظهار داشته است: ‌ابتكار، خلاقيت و تلاش‌هاي موثر كاركنان بيمه البرز در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات شايسته قدرداني است. اين گزارش حاكي است، شركت بيمه البرز طي دو سال متوالي 1395 و 1396 توانست رتبه اول انفورماتيك را در صنعت بيمه به خود اختصاص دهد.


١٥٦ميليون يورو تسهيلات ارزي
بانك صنعت و معدن با تامين حدود ١٥٦ ميليون يورو تسهيلات ارزي و٥٥ ميليارد تومان تسهيلات ريالي در بخش صنعت ساختمان (توليد كاشي) بيش از يكهزار و ١٠٠ شغل در كشور ايجاد مي‌كند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن از طرح‌هاي توليد كاشي كه توسط اين بانك تامين مالي شده‌اند طرح‌هاي ميلاد يزد، پارس كوير يزد، امين ميبد، برج اردكان، آرين سرام ابركوه در استان يزد و پرديس آباده در استان فارس با ٥٤ ميليون و ٥٠٠ هزار يورو تسهيلات ارزي و ٢٦ميليارد تومان تسهيلات ريالي بهره‌برداري شده و زمينه اشتغال ٤٩٥ نفر را فراهم ساخته‌اند.


شروع دوباره سيتروئن در ايران پس از 39 سال
با حضور مديران ارشد سايپا و سيتروئن و انجام مذاكرات نهايي، تابلو سردر شركت سايپا كاشان به سايپا سيتروئن تبديل شد و شركت سايپا سيتروئن فعاليتش را به صورت رسمي در ايران آغاز كرد.
 به گزارش سايپا نيوز و به نقل از ايسنا، ژان كريستف كمارد، قائم مقام منطقه خاور ميانه و آفريقا و عضو هيات‌مديره PSAو جمعي از مديران ارشد سيتروئن، ضمن حضور در شركت سايپا، با دكتر مهدي جمالي، مديرعامل و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا نشستي برگزار و در خصوص ادامه همكاري‌ها مذاكره كردند.
در اين نشست، دو طرف بر ادامه همكاري با سرعت بيشتر در جهت راه‌اندازي خطوط توليد خودرو مشترك و عرضه سريع محصول به بازار در سايپا كاشان اتفاق نظر داشتند.


شهرك تخصصي صنعت دريايي تاسيس مي‌شود
در حالي كه قرارداد تاسيس يك شركت سه‌جانبه ميان ايدرو، شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران و شركت ملي نفت‌كش به امضا رسيد، وزير صنعت، معدن و تجارت از احداث يك شهرك صنعتي تخصصي دريايي خبر داد. قرارداد تاسيس شركت مشترك ميان شركت ملي نفت‌كش، شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران و سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) روز يكشنبه در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت و مديران عامل سه شركت طرف قرارداد به امضا رسيد. در اين جلسه نعمت‌زاده با اشاره به وضعيت شركت‌هاي فعال در حوزه دريا در دولت يازدهم، گفت: هنگام آغاز به كار دولت يازدهم شركت ايزوايكو در حالت تعطيل شدن بود و سهام آن نيز براي رد ديون به ديگر شركت‌هايي كه تمايل چنداني به سرمايه‌گذاري در حوزه دريا نداشتند واگذار شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون