• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3811 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

محسن هاشمي:

نتيجه انتخابات هر چه باشد برنده اصلي مردم هستند

گروه سياسي| محسن هاشمي‌رفسنجاني تاكيد كرد: انتخابات امسال نسبت به گذشته بسيار پرشورتر و شلوغ‌تر بود و درصد مشاركت مردم در اين دوره بسيار بالاست. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات محسن هاشمي‌رفسنجاني به شرح زير است:
 ‌ در انتخابات اين دوره دو تفكر غالب سياسي روبه‌روي هم قرار گرفتند و حرف‌هاي زيادي زده شد و سيماي جمهوري اسلامي هم وقت مناسبي گذاشت تا همه بتوانند حرف‌هاي‌شان را بزنند. همچنين سخنراني‌ها و مراسم‌هاي مختلفي در طول انتخابات برگزار شد. چه در زمان ثبت‌نام، چه در زمان تاييد صلاحيت‌ها و چه در زمان تبليغات و مناظرات بسيار خوب عمل شده و خوشبختانه انتخابات به آرامي در حال برگزاري است و جا دارد از دولت آقاي روحاني و مسوولان انتخابات در وزارت كشور، نيروهاي انتظامي و امنيتي و همه كساني كه در برگزاري انتخابات تلاش كردند، تشكر شود.
 ‌ كانديداها نيز درخشيدند و حرف‌هاي‌شان را زدند و گرچه حرف‌هاي غيراصولي هم در اين ميان زده شد و تخريب‌هايي صورت گرفت اما اين موارد در انتخابات طبيعي است؛ آنچه مهم است اين است كه همان‌طور كه مقام معظم رهبري فرمودند نتيجه انتخابات هر چه باشد برنده اصلي مردم هستند و طرف مقابل بايد تمكين كند و اجازه دهد نظراتش را به اجرا در بياورند. اين حضور مردم مهم است و من از همه مي‌خواهم اجازه دهند آن كسي كه در كشور برنده شده نظراتش را در كشور پياده كند.
 ‌ به نظرم اگر آقاي روحاني با راي بالايي برنده اين رقابت شود قولي را كه در برنامه‌هاي تبليغاتي به مردم داده كه ديگر تحريم‌هاي غير هسته‌اي را نيز بردارد مي‌تواند عملي كند.
 ‌ با توجه به همه موانعي كه براي روحاني ايجاد مي‌كردند چه در داخل كشور رقباي ايشان و چه در خارج از كشور دشمنان جمهوري اسلامي اما آقاي روحاني با رفع تحريم‌هاي هسته‌اي، پايين آوردن نرخ تورم و با ايجاد فضاي آزاد به ويژه در فضاي مجازي شرايطي را ايجاد كرد كه همه توانستند به راحتي از آن استفاده كنند و در بخش كشاورزي و بهداشت و درمان عملكرد قابل ستايشي داشت و بايد از تيم او تشكر كرد. در بعضي جاها اين امكان وجود نداشت چرا كه در صنعت و اقتصاد نمي‌توان به يكباره تغيير ايجاد كرد چراكه آنها در يك رقابت سخت جهاني قرار دارند و بايد توليدات قابل صادراتي داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون