• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3816 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

ويژه

همكاري بانك‌هاي اروپايي  با بانك صنعت و معدن
معاون مديرعامل شركت هواپيماسازي‌ اي‌تي‌آر با بيان اينكه تحريم‌هاي بانكي مشكلي براي قراردادهاي فروش هواپيما به ايران ايجاد نكرده، گفت: با بانك‌هايي در ايتاليا و فرانسه مذاكره كرديم و حاضر شدند با ايران درباره نقل و انتقالات پول براي قرارداد خريد هواپيما همكاري كنند.
جيوواني درباره چگونگي نقل و انتقالات پول هواپيماهاي ‌اي‌تي‌آر با وجود تحريم‌ بانك‌هاي ايراني اظهار داشت: چيزي كه در مورد تحريم‌هاي بانكي گفته مي‌شود، يكسري اطلاعات عمومي است كه در روزنامه‌ها بيان مي‌شود و تحريم‌هاي بانكي در اين قراردادها مشكلي ايجاد نكردند.


اهداي يك دستگاه وانت تندر ايران خودرو به «ميرزا آقا»
گروه صنعتي ايران‌خودرو در راستاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، با اهداي يك دستگاه وانت تندر از «ميرزا آقا»، پيرمرد زحمتكش اردبيلي تقدير كرد.  
به گزارش ايكوپرس، «ميرزاآقا پيرد موسي» مرد زحمتكشي است كه پيش‌تر با وانت امرار معاش مي‌كرد اما با تنگناهاي اقتصادي و فشارهاي زندگي مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سيب‌زميني و پياز روي گاري دستي، به سختي امرار معاش كند. او با وجود همه اين سختي‌ها، در روزهاي منتهي به انتخابات رياست‌جمهوري در صحنه حضور پيدا كرد و مانند بسياري از هموطنان، با حضور در پاي صندوق‌هاي راي، حماسه 29ارديبهشت را خلق كرد. عكسي كه از ميرزا آقا در يكي از برنامه‌هاي انتخاباتي گرفته شده بود، مورد توجه كاربران شبكه‌هاي اجتماعي قرار گرفت و به نوعي به نماد طبقه زحمتكش جامعه تبديل شد. يكي از خبرگزاري‌ها او را در اردبيل پيدا و با او مصاحبه كرد. ميرزاآقا در آن گفت‌وگوي كوتاه گفت: وقتي دكتر روحاني در ورزشگاه شهيد آسماني اردبيل، محكم گفت كه من پول‌هاي بلوكه شده را ازحلقوم امريكا بيرون كشيدم، ناخودآگاه اشك از چشمانم جاري شد. ميرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه‌ها اعزام شده و به داشتن كارت ايثارگري افتخار مي‌كند و مي‌گويد كه براي دفاع از آرمان‌هاي امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري آماده جانفشاني است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون