• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3824 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

ويژه

تقدير ازدستاوردهاي دوران دولت تدبير و اميد

جمعي از مديران اقتصادي، صنعتي و بانكي در نامه‌هاي جداگانه‌اي از افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به خاطر دستاوردهاي اين بانك در دوران دولت تدبير و اميد و در مسير تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ايجاد توسعه پايدار صنعتي در كشور قدرداني كردند. صالحي‌نيا معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت، نوابي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات‌مديره و مديرعامل سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان، حميدرضا عظيميان معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن، آيت‌اللهي مديرعامل بانك كارآفرين، رسول اف مديرعامل بانك آينده و جوادي مديرعامل موسسه اعتباري ملل عملكرد بانك صنعت و معدن را عاملي مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، توسعه صنعتي و افزايش سطح اشتغال در كشور توصيف كردند.

شركت پويا ريس ابهر افتتاح شد
 طي مراسمي باحضور نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت و با تسهيلات بانك صنعت و معدن شركت پويا ريس ابهر در استان زنجان افتتاح شد. شركت پويا ريس كه علاوه بر رنگرزي الياف و نخ، نخ صد درصد پنبه‌اي (رينگ) و نخ پنبه پلي استر (رينگ) توليد مي‌كند 10 ميليارد تومان تسهيلات ريالي و 1 ميليون و 500 هزار يورو تسهيلات ارزي از اين بانك دريافت كرده و براي 146 نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرده است. اين شركت در زميني به مساحت 38 هزار و 477 مترمربع و زيربناي 25 هزار و 334 مترمربع احداث شده است و نقش موثري در تحرك اقتصادي منطقه ايفا مي‌كند.

رشد توليد در گروه فولاد مباركه
در پي انتشار آخرين آمار انجمن جهاني فولاد مبني بر رشد 3/14 درصدي توليد فولاد ايران در چهارماهه اول سال جاري ميلادي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مختار بخشيان، معاون بهره‌برداري فولاد مباركه گفت: در سال «ارتقاي ايمني و بهره‌برداري حداكثري از ظرفيت‌هاي نصب شده» كاركنان تلاشگر گروه فولاد مباركه در توليد آهن اسفنجي، فولاد خام و انواع محصولات سرد و گرم به ركوردهاي جديدي دست يافتند. وي تصريح كرد: در چهار ماه اول سال ۲۰۱۷ شركت فولاد مباركه با توليد ۲ ميليون و ۳ هزار و ۵۱۱ تن فولاد خام نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۱۲ درصدي رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون