• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3832 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

انعطاف براي موفقيت تيم ملي

مجيد جلالي سرمربي تيم فوتبال پيكان

 
1- درباره شروع ليگ از تاريخ 6 مرداد بايد بگويم در جلسه‌اي با حضور آقايان اسدي، فتاحي و تعدادي از مربيان ليگ برتر تقويمي به ما دادند كه شروع مسابقات از 30 تير ماه بود كه ما مربيان پيشنهاد داديم مسابقات يك هفته ديرتر برگزار شود تا تيم‌ها به آمادگي بهتري برسند و جا دارد از مسوولان تشكر كنيم كه اين پيشنهاد ما را پذيرفتند. ما طيفي از بازيكنان جوان و خوبي گرفتيم و مي‌خواهيم براي آينده برنامه‌ريزي داشته باشيم. البته اين احتمال وجود دارد كه اين مساله باعث شود طي فصل دچار چالش‌هايي هم شويم اما با يارگيري كه انجام مي‌دهيم آينده را تضمين مي‌كنيم چرا كه با اغلب بازيكنان قراردادهاي 2 يا 3 ساله مي‌بنديم و قصد داريم طي چند روز آينده 2 بازيكن باتجربه هم بگيريم.
2- درباره جام كنفدراسيون‌ها در روسيه هم اعتقاد دارم اين جام اسم قشنگي دارد و جام منحصربه‌فردي است چراكه قهرمانان قاره‌ها در آن شركت مي‌كنند و از طرفي هم كشور ميزبان جام جهاني يك سال قبل از شروع بازي‌ها برگزاري اين مسابقات را تمرين مي‌كند. از يك طرف ديگر با توجه به تعطيلي فوتبال فيفا نمي‌خواهد مخاطبانش را از دست بدهد و اين بازي‌ها را برگزار مي‌كند. البته برخي‌ها انتقادهايي هم مي‌كنند اما فيفا براي انجام مسابقات مصر است.
3- درباره اينكه با اعلام برنامه‌هاي تيم ملي و اردوهايي كه اين تيم در راه حضور در جام جهاني دارد، آيا در برنامه‌هاي تيم پيكان خللي پيش نمي‌آورد، هم مي‌گويم ما بر اساس پيش‌نويسي كه سازمان ليگ داده برنامه‌هايمان را آماده كرديم و همگي موظف هستيم خودمان را با تيم ملي تنظيم كنيم. سال گذشته سال صعود به جام جهاني بود و امسال سال جام جهاني. اگر مي‌خواهيم شرايط خوبي داشته باشيم همه كساني كه در فوتبال هستند بايد از خودشان انعطاف نشان دهند.
4- در مورد انتقادهاي منصور برزگر پيشكسوت كشتي از اينكه چرا به فوتبال توجه زيادي مي‌شود اما به كشتي توجه نمي‌شود، اينكه به فوتبال، واليبال و... توجه مي‌شود خيلي خوب است اما اينكه به كشتي يا رشته‌هاي ديگر توجه نمي‌شود، بد است. من اگر يك كشتي‌گير بودم انتقادم را اينطور مطرح مي‌كردم كه چرا به كشتي كه يك ورزش مدال‌آور و ملي است، توجه نمي‌شود. نه اينكه چرا به يك رشته ديگر توجه مي‌شود. البته منصور برزگر از استخوان خرد كرده‌ها و بزرگان ورزش ماست و قطعا منظور او هم همين بود كه به كشتي هم توجه شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون